//
کدخبر: ۲۳۳۳۸۴ //

هافبک سابق پرسپولیس، بهترین بازیکن ماه المپیک

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: دو پیشنهاد رسمی از دانمارک و سوئد دارم، اما می‌خواهم جواب منفی بدهم.

هافبک سابق پرسپولیس، بهترین بازیکن ماه المپیک
به گزارش فرتاک نیوز،

 شهاب زاهدی، بازیکن سابق پرسپولیس که در فصل جاری برای المپیک دونتسک به میدان می‌رود، توانست با درخشش در مسابقات این ماه عنوان بهترین بازیکن ماه را به خود اختصاص داده و در تیم منتخب ماه قرار بگیرد. او در این باره صحبت‌هایی انجام داده که گزیده آن را می‌خوانید.

*روز‌های اول با لیگ اوکراین ناآشنا بودم، اما در ۴ بازی اخیر سه گل زدم و یک پنالتی هم روی من شد که داور نگرفت. ۲ بار بازیکن هفته شدم و ماه قبل هم نامزد بهترین بازیکن ماه بودم.

*وقتی مربی جدید به تیم آمد تنها یک امتیاز داشتیم، اما حالا اوضاع‌مان خیلی بهتر است و دیگر نگران سقوط نیستیم. امیدوارم از نیم‌فصل دوم پنالتی‌زن تیم هم بشوم اگر پایم به گلزنی باز شود دیگر قابل کنترل نیستم. فاصله زیادی با آقای گل فعلی دارم، اما دوست دارم پیشرفت کنم.

*پیشنهاداتی از باشگاه‌های دیگر دارم، اما این تیم را دوست دارم. دو پیشنهاد رسمی از دانمارک و سوئد دارم، اما می‌خواهم جواب منفی بدهم.

*رابطه‌ام با هواداران خوب است. ۸ بازیکن خارجی داریم، اما شرایط من بهتر است. در آغاز زیاد بازی نمی‌کردم و همه فکر می‌کردند اولین خروجی تیم در زمستان باشم، اما شرایط عوض شد.

*در ایسلند یک بار در تیم منتخب ماه بودم و یک بار بهترین بازیکن هفته شدم، اما اینکه دو بار بهترین بازیکن هفته و همچنین نفر اول ماه بشوم تا به حال اتفاق نیفتاده بود.

*فوتبال حرفه‌ای‌ام در پرسپولیس شروع شد. هر وقت بتوانم به این تیم کمک کنم، با افتخار این کار را می‌کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۳۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان