//
کدخبر: ۲۳۳۳۸۹ //

افشاگری درباره تبصره های مربوط به بند مالی قرارداد گابریل کالدورن

تبصره های مربوط به بند مالی قرارداد گابریل کالدورن با باشگاه پرسپولیس باعث تشدید اختلافات پیرمرد آرژانتینی با مدیران سرخ شده است.

افشاگری درباره تبصره های مربوط به بند مالی قرارداد گابریل کالدورن
به گزارش فرتاک نیوز،

پست اینستاگرامی گابریل کالدرون و موضع گیری او علیه رفتار مدیران باشگاه پرسپولیس باعث تعجب محمدحسن انصاری فرد شده است.

مدیرعامل سرخپوشان پایتخت روز گذشته با گابریل کالدرون، خوآگین و والنسیا جلسه ای را در ساختمان باشگاه برگزار کرد. در این نشست انصاریفرد به اعضای خارجی کادرفنی اعلام می کند که باقیمانده قسط اول قرارداد تا ظهر دیروز (چهارشنبه) پرداخت شود.

با این حال گابریل کالدرون در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با نوشتن جملات فارسی نشان می دهد که اختلافات عمیق با مدیران پرسپولیس پیدا کرده است.

«از رفتار مدیران باشگاه خیلی ناراحت هستم». جمله ای که هرگز از سرمربی آرژانتینی پرسپولیس نشنیده بودیم. وی که در آخرین مصاحبه تلویزیونی اش نیز عنوان کرده بود اهل مدارا کردن است نشان داد همچنان با وضعیت فعلی موجود مشکل دارد.

کالدرون در حالی لب به انتقاد از محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گشوده است که قرارداد او طوری تنظیم شده که از امروز چهارم دیماه باشگاه پرسپولیس را موظف می کند تا تمام مبلغ قرارداد امسال او را حتی در صورت فسخ قرارداد پرداخت کند.

پیرمرد آرژانتینی پرسپولیس که از این موضوع به خوبی آگاه است در نشست های اخیر مطبوعاتی خود نیز علاقه ای به تشکر از انصاریفرد ندارد و تنها از علی رغبتی، مهدی محمد نبی و ایرج عرب که نقش اصلی در بستن قرارداد او داشتند قدردانی می کند.

پیگیری های فوتبالی، نشان می دهد کالدرون با فردی به اسم «کاف» که در پشت صحنه حضور کالدرون در برنامه اخیر تلویزیونی اش نیز حضور داشت ارتباط تنگاتنگی دارد اما این شخص هیچ رابطه دوستانه ای با انصاریفرد ندارد.

مشورت هایی که گفته می شود نقش بسزایی در نامه نگاری های کالدرون بر سر مسائل مالی و همچنین نگارش متون اینستاگرامی اش دارد.

پیرمرد آرژانتینی نشان داد برای دریافت پول خود بطور تمام و کمال قرار است از امروز اهرم فشار خود را با توجه به محبوبیتی که رفته رفته نزد هاوداران پیدا می کند بیشتر کرده تا بتواند به خواسته مالی خود بی هیچ مشکلی برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۳۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان