تاریخ انتشار: 1398/10/06 23:00
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:
کد خبر: 76663

بخشی از مشکلات مالی تیم تا فردا حل می شوند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تا پیش از بازی فردا بخشی از مشکلات مالی تیم حل می شود.
بخشی از مشکلات مالی تیم تا فردا حل می شوند

دراگان اسکوچیچ امشب در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان گفت: فردا بازی مهمی در آخرین بازی نیم‌فصل اول مقابل تیم خوب سپاهان خواهیم داشت.

وی افزود: یک سری مشکلات در تیم ما وجود دارد که نمی‌توانم آنها را بازگو کنم و امیدوارم که بتوانیم از شانس خود استفاده کنیم تا در بالای جدول قرار بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: انتظار دارم هواداران در بازی فردا حمایت خوبی از ما صورت دهند، چون واقعاً به کمک آنها برای بازی فردا نیاز داریم.

به گفته اسکوچیچ در بازی فردا مقابل سپاهان بازیکن محروم ندارد اما چند بازیکن مصدوم دارند که وضعیتشان تا فردا مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ذوب‌آهن به وی پیشنهادی ارائه کرده است، با خنده یادآور شد: من در آبادان حضور دارم ولی توسط شایعات به همه شهرها سفر می‌کنم.

وی با اشاره به این موضوع که قرار بود تا پیش از این بازی، بخشی از مشکلات مالی تیم برطرف شود، گفت: فکر می‌کنم تا پیش از بازی فردا این موضوع محقق شود، خبر دارم که پول به حساب باشگاه واریز شده و شاید فردا پرداختی داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سپاهان تیم خوبی است و برنامه ویژه‌ای برای بازی فردا مقابل این تیم داریم، این تیم روی ضربات از راه دور خوب کار می‌کند.

وی در پاسخ به نگرانی‌هایی که در خصوص چارچوب دروازه تیم نفت وجود دارد، افزود: هر دو دروازه‌بان ما خوب و آماده‌اند، ما به داشته‌های خود توجه می‌کنیم و فرقی ندارد کدامیک برای ما بازی کند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا فصل را با این تیم به پایان خواهد برد یا خیر، گفت: خواسته قلبی من ماندن در آبادان است اما اگر در ادامه اتفاقاتی رخ دهد که باشگاه من را نخواهد و یا چند باخت متوالی را متحمل شوم، آیا ماندن در دست خودم خواهد بود؛ فکر می‌کنم که شایسته حمایت‌های تماشاگران هستیم و فکر می‌کنم یک باخت ۵-۰ بهتر از پنج باخت ۱-۰ است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7rzl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شایعه ای جدید درباره سرمربی جدید استقلال