//
کدخبر: ۲۳۳۶۹۰ //

کار برای مربی بعدی استقلال سخت است

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه هواداران از رفتارهای متناقض سرگیجه گرفته‌اند، گفت: اگر استراماچونی به استقلال برنگردد کار برای مربی بعدی بسیار سخت است.

کار برای مربی بعدی استقلال سخت است
به گزارش فرتاک نیوز،

علی چینی  با اشاره به اتفاقاتی که طی روزهای اخیر برای آبی پوشان رقم خورده است گفت: استقلال روزهای بسیار سخت و سرنوشت سازی را سپری می کند و شاید بتوان گفت بحرانی ترین روزهای تاریخ این باشگاه در حال گذر است. به نظر می رسد نه استراماچونی و نه مجموعه باشگاه اراده ای برای ادامه همکاری ندارند و هر دو طرف در رودربایستی هواداران ابراز علاقه می کنند. اما رفتارها نشان می دهد هر دو طرف عملا علاقه ای برای این منظور ندارند.

مربی پیشین آبی پوشان گفت: اگر استراماچونی باز نگردد که احتمالش بسیار زیاد است، کار برای مربی بعدی هر کسی باشد بسیار سخت است. از یک طرف انتظار از تیم بسیار بالا رفته و مردم انتظار پیروزی های پر گل و بازیهای تماشاگر پسند دارند و از سوی دیگر همین مردم عملکرد هر مربی دیگری را با استراماچونی مقایسه می کنند. برای همین کار مربی بعید بسیار سخت است.

وی افزود: آنقدر اخبار مختلف در خصوص استراماچونی شنیدیم که سرگیجه گرفتیم و راست و دروغ اخبار را از هم تشخیص نمی‌دهیم.

چینی تصریح کرد: چیزی که در این مقطع خیلی اهمیت دارد، نقل و انتقالات زمستانی است که باشگاه نباید از آن غافل باشد. تیم به جز مربی با کمبود بازیکن هم مواجه است و باید برای ترمیم نقاط ضعف چند بازیکن جذب شوند که هنوز هیچ خبری در این زمینه نیست.

پیشکسوت استقلال گفت: هم در خط دفاعی، هم در خط میانی و هم در خط حمله به بازیکن جدید نیاز دارد و باید بهترین ها برای این منظور قبل از شروع مجدد مسابقات جذب شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۶۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان