//
کدخبر: ۲۳۳۶۹۱ //

اتفاق عجیب و باورنکردنی در لیگ برتر ایران

پنج تیم از ۱۶ تیم لیگ برتر در حال حاضر سرمربی ندارند و با مربی موقت یا بازیکن و یا ... اداره می‌شوند.

 اتفاق عجیب و باورنکردنی در لیگ برتر ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی که به نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران نزدیک می‌شویم، اتفاقی جالب و شاید غیر قابل باور در بالاترین سطح فوتبال کشورمان رخ داده است. پنج تیم از ۱۶ تیم حاضر سرمربی ندارند و به جز نفت مسجد سلیمان بقیه با مربی موقت و حتی بازیکن اداره می‌شوند.

 استقلال سردمدار تیم‌های بدون سرمربی است. آنها سه بازی اخیر خود در لیگ را با سرپرست، آنالیزور، مترجم و بازیکن سپری کردند و هنوز مشخص نشده که استراماچونی برمی‌گردد یا شخص دیگری هدایت این تیم را به عهده می‌گیرد.

پارس جنوبی جم دیگر تیمی است که بعد از رفتن فراز کمالوند جاشینی برایش مشخص نکرده است. آنها در ۲ دیدار اخیر با کمک مربیان سابق کمالوند کار می‌کنند و دست بر قضا به یک برد هم دست پیدا کرده‌اند.

ذوب‌آهن پس از جدایی منصوریان مقابل سایپا با مربی موقت خود یعنی حسن استکی به میدان رفت و شکست خورد. آنها هم قرار است تا آخر هفته سرمربی جدید خود را معرفی کنند اما هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است.

تراکتور تبریز مانند استقلال در سه دیدار اخیر بعد از جدایی مصطفی دنیزلی، بدون سرمربی به مصاف رقبا می‌رود و ۶ امتیاز نیز تا به اینجا به دست آورده است. احد شیخ‌لاری و ساکت الهامی مربیان تی‌تی‌ها در این روزها بوده‌اند.

نفت مسجد سلیمان نیز بعد از صعود به نیمه‌نهایی جام حذفی مهدی تارتار را از دست داد. تلاش‌های آنها برای بازگشت او بی‌ثمر بوده و باید به دنبال سرمربی برای نیم‌فصل دوم باشند. آنها تنها تیمی هستند که بدون سرمربی بازی را انجام ندادند.

حال باید دید طی روزهای آتی صاحب پنج نیمکت بدون سرمربی چه کسانی خواهند بود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۶۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان