تاریخ انتشار: 1395/07/22 18:53
کد خبر: 255926

پیروانی: هدف ما صعود به جام جهانی است/ برای گرفتن بالاترین امتیاز به مصاف قطر می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: بازی‌های سختی را در پیش داریم و هدفمان این است که در جام جهانی حضور داشته باشیم.
پیروانی: هدف ما صعود به جام جهانی است/ برای گرفتن بالاترین امتیاز به مصاف قطر می‌رویم

به گزارش فرتاک ورزشی، امیرحسین پیروانی پیش از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال جوانان قطر در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا اظهار داشت: بازی‌های سختی را در پیش داریم و هدفمان این است که در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته باشیم.

وی ادامه داد: از تمام افرادی که در این جلسه حضور دارند، کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال بحرین تشکر و قدردانی می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران تصریح کرد: تیم ما از لحاظ روحی، روانی و جسمانی، آمادگی کامل را برای شرکت در این دوره از مسابقات دارد و تمام هدفمان این است که به موفقیت بالایی دست یابیم و عنوان قهرمانی را کسب و به مسابقات جام جهانی صعود کنیم.

پیروانی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنانی که در مسابقات دوره قبل میانمار برای ایران بازی می‌کردند، هم‌اکنون در بحرین حضور دارند، گفت: همه این بازیکنان جدید هستند و به خاطر شرایط سنی، هیچ کدام از ملی‌پوشان قبلی در تیم ما نیستند.

وی درباره اینکه تیم ایران، بازیکن مصدوم و محروم دارد، خاطرنشان کرد: بازیکن محروم و مصدوم نداریم و همه در سلامت کامل به سر می‌برند و آماده هستند تا نمایش خیره کننده‌ای را از خود به جای بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران درباره بازی با قطر گفت: به هر 16 تیم حاضر در این دوره از بازی‌ها احترام می‌گذارم اما بازی با قطر برای ما مهم بوده چرا که قطر، قهرمان دوره قبلی این مسابقات بوده است. ما دوست داریم به جام جهانی صعود کنیم و این هدف ماست.

پیروانی در پاسخ به این سؤال که تیم ایران چه اردوهایی داشته و بازیکنان در چه سطحی از آمادگی هستند، گفت: تیم ایران از 21 ماه قبل تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرده و در چین، آلمان، ترکیه و سنگاپور اردوها و مسابقات تدارکاتی مختلفی را برگزار کرده است. از لحاظ روحی و جسمانی آماده هستیم تا کیفیت بالایی از خود را به نمایش بگذاریم.

وی در پایان گفت: من به تیم قطر احترام می‌گذارم اما برای گرفتن بالاترین امتیاز به مصاف این تیم می‌رویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nx9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سرمربی قطر به وقت‌کشی شاگردانش واکنش نشان داد