تاریخ انتشار: 1398/10/07 22:24
کد خبر: 76552

استیلی: از بچه هایم راضی هستم

حمید استیلی علیرغم اینکه تیمش 2 گل در دقایق انتهایی بازی دریافت کرد، از شکل تیمی ای که شاگردانش ارائه داده اند، راضی است.
استیلی: از بچه هایم راضی هستم

حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال امید ایران که تیمش در آخرین دیدار دوستانه برابر قطر به تساوی 2 بر 2 دست یافت، اینگونه حرف هایش را در پایان بازی آغاز کرد:‌  خب بازی خوبی بود. بچه ها نشان دادند نسبت به 40 روز گذشته پیشرفت کرده اند. البته 2 بازیکن آنها اخراج شدند که ما گفتیم دوباره به زمین بیایند، چون هدف ما شناخت بیشتر از تیممان بود. از بچه هایم راضی هستم. در بعضی از موارد کاری که خواستیم را به خصوص در دقایق پایانی بازی نکردند ولی روی هم رفته خوب بودیم. در مجموع اما استراتژی تیمی و شکل بازی ما خوب بود و در ادامه باید با شرایط بهتری برای بازی ازبکستان آماده شویم.

او با اشاره به برنامه های تیم ملی امید بیان کرد: فردا ریکاوری داریم. شب عازم تهران هستیم و 2 روز در تهران بچه ها کنار خانواده هایشان خواهند بود و یازدهم عازم تایلند می شویم.

مربی تیم ملی امید که باید اسامی چند بازیکن را طی روزهای آینده از فهرست اصلی خط بزند، در این رابطه بیان کرد: درس های خوبی از این بازی در بخش های هجومی و تدافعی گرفتیم. خیلی خوب بچه ها را شناختیم، چون باید فهرست 23 نفره را رد کنیم و این اردو به ما کمک کرد. چند بازیکن در تهران از جمع ما جدا می شوند.

استیلی در ادامه و در واکنش به این سوال که چرا دو مرتبه اجازه داد که تیم ملی قطر بازیکنانش را به زمین بازگرداند و از اخراج آنها گذشت، عنوان کرد: برای ما این بازی خیلی مهم بود. اگر دنبال نتیجه بودیم، 2 بر صفر می توانست به 5 بر صفر تبدیل شود. کادر فنی آنها هم از ما تشکر کردند. بچه های ما یاد گرفتند که دنبال نتیجه در بازی های اصلی هستیم. آنها اگر یازده نفره بازی نمی کردند، ما نقاط ضعفمان را نمی شناختیم. شاید حق ما برد بود ولی از بچه ها راضی هستم و امیدواریم در بازی های بعدی در تایلند بهتر باشیم. آقای سانچز فرق یک ماه پیش و الان را دید و بچه های ما را تحسین کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39nxze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استیلی: خط خورده ها هم پاداش می گیرند