//
کدخبر: ۲۳۳۸۷۰ //

گواردیولا: ما اصلاً به قهرمانی فکر نمی‌کنیم

سرمربی تیم منچسترسیتی می‌گوید واقع‌بینانه نیست که او و شاگردانش با این شرایط به کورس قهرمانی در لیگ برتر انگلیس فکر کنند.

 گواردیولا: ما اصلاً به قهرمانی فکر نمی‌کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم منچسترسیتی شب گذشته در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس در حالی در ورزشگاه مولینکس مقابل ولورهمپتون تن به شکست ۳ بر ۲ داد که از دقیقه ۱۲ در پی اخراج ادرسون، دروازه‌بان برزیلی خود ۱۰ نفره به بازی ادامه می‌داد. شاگردان پپ گواردیولا با وجود ۱۰ نفره شدن ابتدا با نتیجه ۲ بر صفر از میزبان خود پیش افتادند، اما در ادامه تیم تحت‌هدایت نونو اسپریتو سانتو با به ثمر رساندن سه گل، برتری را از آن خود کرد.

منچسترسیتی در حالی با ۳۸ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند و فرصت صعود به مکان دوم جدول را از دست داد که اختلافش با لیورپول صدرنشین همچنان ۱۴ امتیاز است. آبی‌های شهر منچستر در این بازی تنها ۳۷.۸ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند که این کمترین درصد مالکیت توپ در دوران سرمربیگری پپ گواردیولا بر این تیم بود. پیش از این کمترین درصد مالکیت توپ توسط منچسترسیتی تحت‌هدایت گواردیولا، ۴۶.۷ درصد در برتری ۲ بر یک مقابل چلسی در ماه نوامبر بود.

پپ گواردیولا پس از این بازی در جمع خبرنگاران گفت: ما نمی‌توانیم تسلیم شویم، وگرنه فصل آینده در اروپا نخواهیم بود. ما حالا تنها ۴۰ ساعت فرصت آماده‌سازی برای بازی خانگی مقابل شفیلدیونایتد داریم. ما همیشه واکنش خوبی از خود نشان می‌دهیم و به بودن در صدر جدول عادت داریم، برای همین به تلاش‌مان ادامه می‌دهیم.

وی در خصوص فاصله ۱۴ امتیازی که بین تیمش و لیورپول صدرنشین افتاده، اظهار داشت: مدتی طولانی است که فاصله زیادی بین ما و لیورپول افتاده است. این واقع‌بینانه نیست که به کورس قهرمانی فکر کنیم. مدت‌هاست این سؤال از من پرسیده می‌شود و پاسخ من هم همانی است که قبلاً گفته‌ام.

سرمربی اسپانیایی من‌سیتی همچنین درباره بیرون کشیدن هافبک بلژیکی‌اش در دقیقه ۶۷ بازی خاطرنشان کرد: ما تنها کمتر از ۴۸ ساعت برای بازی بعدی فرصت داریم. همیشه اینطور بوده است. ما نمی‌توانستیم تا آخر دفاع کنیم، اما بازیکنانم فوق‌العاده جنگیدند و تا آخرین دقیقه بازی سخت جنگیدند. ما می‌توانستیم مانع گل خوردمان شویم، اما بازیکنان پشیمانی ندارند، چون هر کاری که می‌توانستند برای حفظ نتیجه کردند.

پپ درباره پنالتی که داور بازی در دقیقه ۲۵ گرفت و رحیم استرلینگ در تکرار پنالتی پس از اینکه توپش توسط روی پاتریشیو مهار شد، آن را در برگشت تبدیل به گل کرد، گفت: من چیزی ندیدم و بهتر است درباره کمک‌داور ویدئویی (VAR) صحبت نکنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۸۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان