//
کدخبر: ۲۳۴۰۵۷ //

منصوریان به ذوب آهن برمی گردد؟

ذوبی‌ها امروز بدون مربی و زیر نظر حسن استکی تمرینات خود را پیگیری کردند و حالا این باشگاه در آستانه تصمیمات سرنوشت ساز است.

منصوریان به ذوب آهن برمی گردد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 نزدیک به 12 روز قبل علیرضا منصوریان با توجه به قول و قراری که با هیئت مدیره داشت پس از کسب نتیجه تساوی برابر گل گهر از هدایت ذوب‌آهن کنار کشید تا سبزپوشان بدون مربی شکست تلخی را برابر سایپا تجربه کنند.

 در این مدت اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن و مدیرعامل این تیم برای انتخاب سرمربی با گزینه‌های متعددی برای جانشینی منصوریان مذاکره کردند. در این بین نام‌هایی مثل مهدی تارتار، منصور ابراهیم زاده و چند گزینه خارجی نیز مطرح شدند که هیچ توافقی در پی نداشت.

نکته جالب توجه این است که بازیکنان ذوب‌آهن بعد از شکست مقابل سایپا در مصاحبه‌های جداگانه‌ای تمایل زیادی به بازگشت منصوریان داشتند. قاسم حدادی فر و محمدرضا خلعتبری از رفاقت سرمربی با بازیکنان خبر دادند که همین باعث شده تا مدیران به دنبال بازنگری در تصمیم خود باشند.

گویا هیئت مدیره ذوب‌آهن بعد از متوجه شدن جو تیم و هم‌چنین تمایل هواداران تیمشان به بازگشت منصوریان ، به دنبال این هستند تا بار دیگر به سرمربی خود پیشنهاد همکاری ارائه دهند و او را به تیم بازگردانند. البته در این بین بی شک منصوریان شروط خاص به خودش را برای مدیران کارخانه و باشگاه خواهد داشت و باید دید در نهایت سرنوشت این نیمکت داغ ذوب‌آهن چه خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۰۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان