تاریخ انتشار: 1398/10/11 16:07
کد خبر: 76136

قائدی: ابرقدرت های آسیا در گروه ایران هستند/ امیدوار هستیم که آقای استراماچونی برگردد

مهاجم تیم ملی امید می گوید امیدوار است تیم امید نتایج ایده آلی بگیرد و البته چشم انتظار پاداش مسئولان است.
 قائدی: ابرقدرت های آسیا در گروه ایران هستند/ امیدوار هستیم که آقای استراماچونی برگردد

مهدی قائدی در آخرین تمرین تیم امید قبل از سفر به تایلند برای مسابقات مقدماتی المپیک گفت: ما همه تلاشمان را می کنیم. امیدوارم که خدا هم نگاهی به ما بکند و تلاش بچه ها را ببیند و کمکمان کند.

او افزود: یک سری حرف ها هست که باید بعدا به آنها پاسخ بدهیم ولی ما تمام سعیمان را می کنیم. در تیم ما ماشاالله همه بازیکنان در لیگ بازی می کنند یا لژیونر هستند و فیکس بازی می کنند. این خیلی می تواند به تیم ما کمک کند. امیدوارم که بتوانیم نتایج خیلی خوبی به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: همگروه های ما تیم هایی هستند که در رده سنی زیر 23 سال، ابرقدرت های آسیا هستند ولی ما ایران هستیم و می خواهیم صعود کنیم و این چیزها نمی تواند جلودار ما باشد. ما از زمانی که گروه بندی ها مشخص شد، هر روز آنالیزور تیم ملی هایلایت های تیم های رقیب را در گروه می گذارد و می بینیم.

قائدی درباره شرایط استقلال و احتمال بازگشت سرمربی ایتالیایی این تیم گفت: من هم به خدا نمی دانم مثل شما. امیدوار هستیم که آقای استراماچونی برگردد ولی ما هم نمی دانیم.

مهاجم تیم امید درباره دریافت پاداش گفت: ما در این 2 سال که پاداشی نگرفته ایم. گفتند امروز می دهند که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lo6r8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قائدی به سرنوشت صیادمنش دچار می شود؟