تاریخ انتشار: 1398/10/11 21:48
کد خبر: 76101

ستاره جنجالی فوتبال تصادف کرد!

ماریو بالوتلی، ستاره ایتالیایی و جنجالی برشا دیشب تصادف کرده است.
ستاره جنجالی فوتبال تصادف کرد!

شاید در ابتدا دهه گذشته از ماریو بالوتلی به عنوان یکی از با استعدادترین و آینده دارترین بازیکن دنیای فوتبال نام برده می شد، اما حواشی فراوان باعث تغییر مسیر این مهاجم ایتالیایی شد و حالا شروع دهه جدید برای او با یک تصادف همراه شده است.

کوریره دلا اسورت مدعی شد ماریو بالوتلی ساعت 5 صبح امروز و در حالیکه با دوستش از مراسم سال جدید میلادی در یک کلوپ شبانه راهی خانه بوده، از مسیر منحرف شده و به ورودی یک نانوایی برخورد کرده است. البته خود بالوتلی راننده نبوده و اشتباه از دوست این بازیکن سر زده است.

محل حادثه در فاصله چند صد متری خانه ماریو بالوتلی بوده و او بعد از رها کردن خوردی خود، پیاده راهی خانه شده و ساعاتی بعد جرثقیل خودروی آسیب دیده او را حمل کرده است. علیرغم خسارت سنگن خودرو، به خود ماریو بالوتلی و دوستش آسیبی نرسیده است. شروع سال و دهه جدید میلادی برای ستاره برشت چندان خوشایند نبوده و باید دید طی سال های پیش رو چه اتفاقاتی در انتظار این بازیکن خواهد بود. ماریو بالوتلی که در این فصل موفق به زدن چهار گل برای برشا شده، امیدوار است در فهرست نهایی روبرتو مانچینی در ترکیب تیم ملی ایتالیا در یورو 2020 جای داشته باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jxby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بازگشت بالوتلی به تیم سابقش