تاریخ انتشار: 1395/07/22 21:11
کد خبر: 255874

نگاهی به 9 استعداد جذاب این فصل بوندسلیگا

نگاهی اجمالی به استعدادهای جذاب این فصل بوندس لیگا می اندازیم.
نگاهی به 9 استعداد جذاب این فصل بوندسلیگا
به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، نگاهی می کنیم به 9 بازیکن جوان آینده دار بوندس لیگای آلمان که در این فصل که می توانند بدرخشند و خود را به عنوان پدیده ای جدید در فوتبال دنیا مطرح کنند:

1- صالح اوزجان- کلن

صالح اوزجان، هافبک آلمانی و 18 ساله کلن برای درخشش خود در اولین بازی اش  در بوندس لیگا تنها هشت دقیقه لازم داشت! اوزجان در پیروزی 3-1 کلن برابر شالکه پاس سومین گل تیمش را ساخت و مشخص شد که چرا اوزجان یکی از امیدهای اصلی آکادمی بز هاست. همچنین این بازیکن برای تیم ملی زیر 17 ساله های آلمان در 48 بازی 25 گل به ثمر رسانده است و در مسابقات جام ملت های اروپا در سال 2015 در این رده خود را به خوبی به اثبات رساند. اوزجان توانایی بازی در پست های 10 و 8 را دارد و حتی به عنوان هافبک کناری نیز از او استفاده شده است. او در دریبل زدن مهارتی بالا دارد.

2- پل زیگوئن- وولفسبورگ

وولفسبورگ چندان به عنوان یک باشگاه بازیکن ساز شناخته نمی شود اما پل زیگوئن، هافبک دفاعی 21 ساله آلمانی می تواند هافبکی خوب در وولفسبورگی که امید چندانی برای بازگشت به اروپا ندارد، باشد. زیگوئن از تیم پایه های وولفسبورگ به تیم اصلی آمده و همچنین در شکست سنگین 5-1 تیمش برابر دورتموند، پاس گل داد. از مهارت های بالای زیگوئن می توان به توپ گیری و بازی خوانی مناسب اشاره کرد. گرچه زیگوئن 21 ساله کمی دیر به سطح اول فوتبال راه یافت و تصور می شد تا به تیم دیگری قرض داده شود اما دیتر هکینگ، سرمربی گرگ ها گفت که زیگوئن گام درستی برای پیشرفت خود برداشته است و این فصل می تواند فصلی مهم و بزرگ برای وی باشد.

3- لوکاس کلوسترمن- رازن بالشپورت لایپزیش

مصدومیت در بدترین زمان ممکن به سراغ کلوسترمن 20 ساله آمد و او به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط تا اوایل سال 2017 دور از میادین خواهد بود. این مدافع راست که توانایی بازی در سایر نقاط خط دفاع هم دارد در سال 2014 از بوخوم به لایپزیش پیوست و تا قبل از مصدومیتش از ستاره های باشگاه بود. کلوسترمن مدافع فیکس تیم المپیک آلمان در ریو 2016 بود و حتی در این زمان با درخشش های خود توجه آرسنال را نیز جلب کرد. سرعت عالی، قدرت تهاجمی بالا و قدرت خوب در توپ های هوایی از ویژگی های کلوسترمن است.

4- میات گاچینوویچ- اینتراخت فرانکفورت

میات گاچینوویچ، وینگر 21 ساله فرانکفورت یکی از بازیکنان جذاب این فصل بوندس لیگاست، هر بار او صاحب توپ می شود، قصد دارد تا تمام بازیکنان حریف را از پیش رو بردارد. این وینگر چپ ها مهارت های تکنیکی بسیار بالایی دارد و قدرت تهاجمی فرانکفورت را افزایش داده است. این بازیکن صربستانی که فصل گذشته از وویودینا به فرانکفورت پیوست، یکی از عناصر اصلی این تیم در بقا در بوندس لیگا بود. اگر گاچینوویچ کمی نمایش های با ثبات تری داشته باشد، می تواند در زمره برترین استعدادهای بوندس لیگا قرار گیرد.

5- لوین اوزتونالی- ماینتس

نوه 20 ساله اووه زیلر، دوران ورزشی آشفته ای را تاکنون سپری کرده است اما به نظر می رسد که این هافبک آلمانی تیم مناسب خود برای بازی را پیدا کرده است. در حالی که او 17 ساله بود و یکی از آینده دار ترین هافبک های آلمان به شمار می رفت، هامبورگ را به مقصد لورکوزن ترک کرد اما در این تیم موفق نبود و سپس یک سال را به طور قرضی در وردربرمن سپری کرد. اکنون که او با انتقالی 5 میلیون یورویی به ماینتس پیوسته است، نمایش هایی عالی زیر نظر مارتین اشمیت ارائه می دهد. اوزتونالی که اصالتی ترکیه ای دارد، بازیکنی است که میل به دریبل زنی بالایی دارد و می تواند در برخی بازی ها نتیجه را تغییر دهد، حضور ماینتس در لیگ اروپا یک فرصت بزرگ برای اوست.

6- میشل وایزر- هرتابرلین

وایزر بایرن مونیخ را ترک کرد و با انتقال به هرتا برلین در این تیم شکوفا شد. این مدافع راست 22 ساله همانند قدرت دفاعی خوب خود، در کارهای تهاجمی فوق العاده است. این فصل برای وایزر فصل بزرگی به شمار میرود. او مدت زیادی نیست که در هرتابرلین حضور دارد اما تبدیل به یکی از مهم ترین بازیکنان این تیم شده است. وایزر به صورت مرتب برای تیم ملی زیر 21 ساله های آلمان به میدان می رود اما سوال این جاست که یواخیم لوو تا چه زمان قصد دارد تا وی را نادیده بگیرد. در توپ ربایی، وایزر آماری فوق العاده دارد و به طور متوسط او در هر بازی سه بار این کار را انجام می دهد. بایرن مونیخ استعداد بزرگی را از دست داد و حالا هرتابرلین یکی از جذاب ترین بازیکنان بوندس لیگا را در اختیار دارد.

7- یوسیپ برکالو- وولفسبورگ

یوسیپ برکالو، وینگر 18 ساله کروات که در این تابستان در انتقالی 5 میلیون یورویی به وولفسبورگ پیوست، در اردوی پیش فصل این تیم توجهات را به خود جلب کرد و شم گلزنی بالایی از خود نشان داد گرچه او در کارهای دفاعی کمی ضعیف است و نیاز به تجربه بیشتری دارد. او در یورو زیر 17 سال در سال 2015  نمایش های بسیار خوبی برای کرواسی ارائه داد. وولفسبورگ می تواند محل مناسبی برای پیشرفت برکالو باشد. او بسیار سریع است و مهارت بالایی در دریبل زنی دارد. الگوی برکالو، کریستیانو رونالدو است و او  می تواند تا گزینه ای کلیدی برای خط حمله گرگ ها باشد. تیم هایی چون دورتموند و آرسنال، وی را زیر نظر گرفته اند.

8- مارسل سابیتسر- رازن بالشپورت لایپزیش

لایپزیش از حضور استعداد های زیادی بهره می برد اما مارسل سابیتسر، هافبک هجومی 22 ساله اتریشی بهترین آن هاست.دریبل زنی و بازی سازی از مهارت های بالای سابیتسر است. این هافبک اتریشی کاملا برای سبک لایپزیش مناسب است و طراحی ضدحملات توسط او نشانگر این امر است. سابیتسر هنوز در پاس دادن و تمام کنندگی جای زیادی برای پیشرفت دارد اما هنوز دوره پیشرفت او به پایان نرسیده است. چند پسته بودن او و توانایی بازی به عنوان وینگر و مهاجم نیز ارزشمند است. همچنین گفته می شود تیم هایی چون لیورپول و منچستریونایتدوضعیت او را به صوری جدی دنبال می کنند.

9- ماکسیمیلیان فیلیپ- فرایبورگ

ماکسیملیان فیلیپ، مهاجم 22 ساله در برلین متولد شد و پس از حضور در چند تیم اماتور، به فرایبورگ پیوست. او نسبت به گذشته بازیکن بسیار بهتری شده است و در این فصل گل های مهمی برای تیمش به ثمر رسانده است. شوت های از راه دور دقیق و پیروزی در نبرد های هوایی از ویژگی های برجسته اوست. فیلیپ اخیرا به تیم امید آلمان دعوت شده است و بی شک فصل مهمی را پیش رو خواهد داشت. جالب ترین چیز درباره این مهاجم جوان، دوپا بودن اوست و او از هردو پای خوب به خوبی استفاده می کند. علی رغم مصدومیت، فیلیپ می تواند از عوامل اصلی بقای فرایبورگ در این فصل بوندس لیگا باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nxz6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بدترین اشتباه بایرن مونیخ در بازار نقل و انتقالات!