//
کدخبر: ۲۳۴۶۷۱ //

گزینه اصلی کالدرون در نقل و انتقالات مشخص شد

پرسپولیسی ها در شرایطی نقل و انتقالات را آغاز کرده اند که این تیم در نیم فصل یکی از پرستاره ترین تیم ها لیک بود اما مشکل اصلی این تیم نبود یک مهاجم شش دانگ در خط حمله می باشد.

گزینه اصلی کالدرون در نقل و انتقالات مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مغانلو مورد توجه پرسپولیسی ها قرار گرفته است پرسپولیس که در زمستان گذشته پس از محرومیت نقل و انتقالاتی، موفق به جذب پنج بازیکن شد، در تابستان اخیر هم شش بازیکن را به خدمت گرفت و حالا در اندیشه تقویت تیم خود هست. البته در این بین چند ستاره هم از پرسپولیس جدا شدند ولی با این حال نگاهی به ترکیب سرخپوشان در هر بازی، نشان می‌دهد که سرمربی آرژانتینی با دست باز، به استقبال حریفان رفته و البته با شایستگی، رقبا را شکست داده است.

تیم کالدرون در شرایطی وارد پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی می شود، که بنظر می رسد کالدرون قصد دارد با لیست ورودی و خروجی اش، ترکیب تیم را به تعادل برساند یعنی در نیم فصل پیش رو در هیچ پستی با مشکل مواجه نشود و کمتر از بازیکنانی در پست غیرتخصصی استفاده کند و بتواند با دست باز به مصاف رقبایش برود.

مدیران پرسپولیس نیز در تلاش هستند تا بتوانند با گزینه های که برانکو مطرح کرده به توافق برسند یکی از این گزینه ها بازیکن جوان صنعت نفت عیسی‌ آل‌کثیر می باشد که هواداران پرسپولیس اخیراً خبر از توافق این بازیکن داده بودند اما این در شرایطی هست که باشگاه صنعت نفت آبادان با جدایی عیسی‌ آل‌کثیر و پیوستن این بازیکن به پرسپولیس مخالفت کرده است و با مخالفت باشگاه صنعت نفت پرسپولیس ها باید به دنبال گزینه ای دیگری باشند. با این شرایط به نظر می‌رسد شانس شهریار مغانلو برای پیوستن به پرسپولیس بیشتر شده چراکه یکی از گزینه‌های اصلی پرسپولیس برای خط حمله از گزینه‌ها کنار رفته است.

این در حالی است که باشگاه پیکان در مقابل درخواست سرخپوشان برای خرید مغانلو چراغ سبز نشان داده اند و آنها از ابتدا با جدایی مهاجم خود مخالفت کرده بودند ولی وقتی درخواست رسمی سرخپوشان به دست‌شان رسید تغییر عقیده دادند.

به نظر می‌رسد پیکانی‌ها قصد دارند با توجه به نیاز تیم‌شان با باشگاه پرسپولیس تبادل بازیکن کنند. به همین دلیل پرسپولیس‌ منتظر بازگشت کالدرون است تا مذاکرات خود با باشگاه پیکان را جدی‌تر از پیش آغاز کند.

اما قرمزها کماکان با مشکلات گلزنی مواجه هستند و کالدرون می تواند با جذب شهریار مغانلو که توانسته در نیم فصل اول با ۸ گل زده بعد از آل کثیر ۹ گله، به صورت مشترک با شیخ دیاباته و مهدی قائدی در رتبه دوم جدول گلزنان خود نمایی کند. بتواند خط حمله تیمش را تقویت کند و بنظر می رسد که با توافق سرخپوشان با این مهاجم گلزن و ششدانگ بتوانند دغدغه های تیم و هواداران را برطرف کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۶۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان