تاریخ انتشار: 1395/04/24 21:12
کد خبر: 273854

سرمایه گذار خارجی، با حضور پرشور هواداران داماش وارد رشت شد

رجب اف سرمایه گذار آذربایجانی داماش عصر امروز با حضور پرشور هواداران گیلان وارد رشت شد و در میان آنان به ایراد سخن پرداخت و وعده های دلگر کننده ای به آنان داد.
سرمایه گذار خارجی، با حضور پرشور هواداران داماش وارد رشت شد

به گزارش فرتاک ورزشی و به نقل از سایت هواداران داماش گیلان ،عصر امروز طبق هماهنگی های از پیش تعیین شده قرار بود با حضور پرشور هواداران در هتل کادوس مراسم استقبال از سرمایه گذار خارجی باشگاه داماش گیلان برگزار گردد که بدلیل مسائل انتظامی این مراسم در مجموعه ورزشی عضدی صورت پذیرفت .

ابتدا اسماعیل حاجی پور در جمع هواداران حاضر شد و برای آن ها دقایقی به ایراد سخنرانی پرداخت که با استقبال و تشویق داماشی ها همراه شد .

رجب اف سرمایه گذار آذربایجانی داماش نیز به جمع حاضرین ملحق شد که با استقبال خوب داماشی ها مواجه گردید . در این مراسم مسعود رهنما مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان گیلان نیز حضور داشت .

سرمایه گذار خارجی در این مراسم ابراز امیدواری کرد تیمی به وسعت دل بزرگ هواداران خواهد ساخت . وی همچنین بیان داشت تا چند روز آینده گزارش مختصری از وضعیت باشگاه ارائه خواهد شد .

شایان ذکر اولین تمرین داماش گیلان جمعه ساعت شانزده و در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد . داماشی ها تاکنون پنج بازیکن به نام های علیرضا نظیف کار ، محمد مختاری ، فرشاد اسماعیل زاده ، سامان نورمحمدی و مجید هوتن را به صورت رسمی جذب کرده اند .


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4boo9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داماش دو بازیکن جدید جذب کرد+عکس