تاریخ انتشار: 1398/10/14 12:04
کد خبر: 75832

گل شگفت انگیز لژیونر ایرانی،بهترین گل لیگ برتر می شود؟

با گذشت سه روز از گل استثنایی علیرضا جهانبخش در لیگ برتر انگلستان هنوز سایت ها و رسانه های مطرح دنیا درباره این گل شگفت انگیز صحبت می کنند.
 گل شگفت انگیز لژیونر ایرانی،بهترین گل لیگ برتر می شود؟

در دقیقه 83 بازی تیم های برایتون و چلسی و در حالیکه میزبان با یک گل از حریفش عقب بود ستاره ایرانی آبی و سفیدها با یک ضربه آکروباتیک نه تنها اولین امتیاز تاریخ تیمش برابر چلسی را به دست آورد که گلش تبدیل به یکی از نامزدهای دریافت بهترین گل سال لیگ جزیره و حتی جایزه فرانس پوشکاش شد.

توئیتر سایت مطرح "گل" در توئیتی نوشت:« این باید بهترین گل فصل لیگ برتر باشد؟» در ادامه این متن آمده است:«جهانبخش گلی شگفت انگیز را مقابل چلسی به ثمر رساند.» و در شرح گل می گوید:« علیرضا آنچه را بهترین گل عمر فوتبالی اش می داند را به چلسی زد.»

اما نکته جالب اینجا است که علاوه بر علاقمندان پرشمار ایرانی و همچنین بین المللی گل علیرضا جهانبخش گروهی از هواداران نیز در کامنت های زیر این پست نام سون هیون مین ستاره کره ای تیم تاتنهام را نوشته اند و به گل این بازیکن اشاره دارند که در بازی برابر برنلی توانست مسافت طولانی را با عبور از مدافعین حریف طی کرده و دروازه را باز کند.

حالا به نظر می رسد رقابت کسب عنوان بهترین گل فصل تا این زمان بین دو ستاره آسیایی تیم های برایتون و تاتنهام باشد. هرچند گل سون را با گل های مارادونا و مسی مقایسه می کنند اما دلایل زیادی برای زیباتر بودن و ارزشمندتر بودن گل جهانبخش وجود دارد. سون در مسابقه ای گل زد که تاتنهام برنلی را 5 بر صفر برد و این گل در همان نیم ساعت اول نیمه اول به دست آمد. اما گل جهانبخش در دقیقه 83 بازی و در حالی زده شد که ستاره ایرانی به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود. او با گلش برایتون را از یک شکست خانگی نجات داد و اولین امتیاز این تیم در لیگ برتر برابر چلسی را به دست آورد.

از نظر زیبایی نیز همانطور که گفته می شود افرادی چون دیه گو مارادونا و لیونل مسی در شرایط بسیار دشوارتر ، مقابل حریفانی بسیار سخت تر و با زیبایی بیشتری گلی مثل سون را زده اند اما گلی که جهانبخش به ثمر رساند یک گل ویژه و خاص بود.

644


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e7en9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جهانبخش؛ تک ستاره فوتبال ایران در لیگ جزیره!