تاریخ انتشار: 1398/10/15 13:24
کد خبر: 75705

عملکرد ژاوی زیر ذره بین کارشناسان!

کارشناسان و تحلیلگران قطری به بررسی عملکرد ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی السد پرداخته اند.
عملکرد ژاوی زیر ذره بین کارشناسان!

تحلیلگران و ستارگان قدیمی فوتبال قطر معتقدند که ژاوی هرناندز به عنوان بازیکن ، برجسته ستاره جهان است و عناوینش غیرقابل انکار هستند اما به عنوان یک مربی برخی او را ناموفق و برخی نیز معتقدند که ضعف بازیکنان باعث نتایج السد شده است.  روزنامه الشرق قطر امروز یک صفحه را به گزارشی درباره عملکرد ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی السد اختصاص داده است.

براساس این گزارش کارشناسان معتقدند که بازیکنان و سرمربی هرکدام سهم خود را در این نتایج دارند اما از مدیران باشگاه خواستار رسیدگی سریع به وضعیت تیم شده و به نوعی آن را نجات بدهند. نکته جالب توجه این است که همه کارشناسان متفق القول معتقدند که ژاوی توانایی بازگشت به مسیر پیروزی و بهبود نتایج را دارد به خصوص اینکه السد از مجموعه ای از بازیکنان برجسته شکل گرفته و خریدهای خوبی هم در فصل گذشته داشته است.

اما در میان نظرات کارشناسی برخی انتقادهایی را به برخی بازیکنان السد به خصوص خارجی های این تیم دارند. آن ها گابی ، بغداد بونجاح، نام تائه هی را به نمایشی ضعیف تر از حد انتظار متهم کرده و از مدیران السد خواسته اند که با جذب چند بازیکن بزرگ تیم ژاوی را برای موفقیت در آینده تجهیز کنند.

با توجه به نظر کارشناسان قطری و اجماع آن ها به نظر می رسد که ژاوی تا پایان فصل روی نیمکت السد بنشیند اما برای ادامه حضورش در این تیم به عنوان سرمربی نیازمند کسب نتایج خوب در ادامه است هرچند به نظر می رسید که مدیران السد و فوتبال قطر قصد داشتند که پروژه بلند مدتی را با این ستاره سابق بارسلونا پیش ببرند.

السد در حال حاضر با دو بازی کمتر در رده پنجم هستند اما با توجه به انتظاراتی که السد و خود ژاوی وجود دارد این تیم باید در قواره قهرمانی در لیگ ستارگان و لیگ قهرمانان آسیا باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2av98l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ژاوی در یک قدمی اخراج!