تاریخ انتشار: 1398/10/17 11:32
کد خبر: 75488

تازه ترین خبرها از تغییر و تحولات در فدراسیون فوتبال

محمد‌رضا ساکت با وجود نزدیک بودن به مهدی تاج قصد استعفا از سمت خویش را ندارد و دوست دارد همچنان در کمپ تیم‌های ملی حضور داشته باشد و به کار خود ادامه دهد.
تازه ترین خبرها از تغییر و تحولات در فدراسیون فوتبال

بعد از استعفای مهدی تاج، نایب‌رئیس دوم یعنی حیدر بهاروند هدایت فدراسیون فوتبال را برعهده گرفت و او دست‌کم تا زمان برگزاری انتخابات که ۵ ماه بعد خواهد بود، در این سمت باقی خواهد ماند. بعد از رفتن مهدی تاج تا به امروز اتفاق خاصی در سایر بخش‌ها رخ نداده است. محمد‌رضا ساکت دوست صمیمی مهدی تاج که همه کار‌های تیم ملی را ساپورت می‌کند همچنان در جلسات مربوط به تیم‌های ملی حاضر می‌شود و دیروز هم در نشست کمیته فنی و توسعه فوتبال ساحلی و فوتسال حضور داشت. با این حضور مشخص شد محمد‌رضا ساکت با وجود نزدیک بودن به مهدی تاج قصد استعفا از سمت خویش را ندارد و دوست دارد همچنان در کمپ تیم‌های ملی حضور داشته باشد و به کار خود ادامه دهد.

اما به نظر می‌رسد تا زمان برگزاری انتخابات یک تغییر مهم را در فدراسیون فوتبال شاهد باشیم. تغییری که مد نظر وزارت ورزش و جوانان هم هست و به حیدر بهاروند به خاطر رفتار غیرقانونی در قبال دبیرکل هشدار داده شده است. طبق قانون انتخاب دبیرکل برعهده رئیس فدراسیون فوتبال است و رئیس باید دبیر مد نظر خود را به اعضای هیئت‌رئیسه پیشنهاد بدهد و با تصویب هیئت‌رئیسه دبیرکل انتخاب خواهد شد. ماه‌های متمادی است که ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال است در حالی که او تنها سه ماه می‌توانست با این عنوان فعالیت کند. از سویی ابراهیم شکوری به دلیل نداشتن سابقه مدیریتی نمی‌تواند به عنوان دبیرکل انتخاب شود و به همین خاطر در یکی، دو سال اخیر و از سوی مهدی تاج به عنوان سرپرست موقت دبیرکلی معرفی شده بود. جالب اینکه مهدی تاج بعد از پایان مهلت قانونی حضور ابراهیم شکوری در پست سرپرست موقت دبیرکلی هیچ واکنشی از خود نشان نداد.

گویی چندی پیش وزارت ورزش و جوانان در میزبانی از اعضای هیئت‌رئیسه بر ادامه سیر قانونی در انتخاب‌های جدید تأکید کرده است و قرار شده انتخابات فدراسیون فوتبال هم در موعد تعیین شده برگزار شود. یکی از کار‌های غیرقانونی در فدراسیون فوتبال ادامه حضور ابراهیم شکوری در پست سرپرست موقت دبیرکلی فدراسیون فوتبال است و حیدر بهاروند در روز‌های آتی باید فرد جدیدی را به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال به اعضای هیئت‌رئیسه معرفی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p8e5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم عجیب ساکت در خصوص معرفی نماینده به فیفا!