تاریخ انتشار: 1398/10/18 00:18
کد خبر: 75408

وحید بیاتلو: بازی بسیار سختی را بردیم

سرمربی تیم ۹۰ اورمیه می گوید تیمش فرصت آماده سازی مناسب را در پنجره زمستانی از دست داده است.
 وحید بیاتلو: بازی بسیار سختی را بردیم

وحید بیاتلو سرمربی تیم فوتبال ۹۰ اورمیه که امروز با شروع نیم فصل دوم رقابت‌ها، تیمش  امروز با نتیجه یک بر صفر شهرداری تبریز را در اورمیه شکست داد ، در رابطه با این دیدار گفت: بازی بسیار سختی برای ما بود، چون فرصت آماده سازی نیم فصل را از دست داده بودیم. پنج بازیکن اصلیمان مصدوم بودند و دو بازیکن از تیم ما جدا شدند.

 

او با اشاره به مشکلات مالی تیم ادامه داد: از نفراتی که  در نیم فصل دوم جذب کردیم به علت بسته بودن پنچره نقل و انتقال و بدهی  نتوانستیم استفاده کنیم، تیم شهرداری تبریز با پنچ دفاع ثابت و با انگیزه و جنگندگی بسیار بالایی مقابل ما بازی کرد ولی در نیمه دوم از جایی که می خواستیم به گل رسیدیم و چند موقعیت صددرصد را از دست دادیم، از بازیکنان تیم تشکر می کنم و این برد را به هوادارانمان تقدیم می‌کنم، تیم شهرداری اگر با همین انگیزه و تلاش مقابل تیم‌ها حاضر شود قطعا حریف سرسختی خواهد بود .

 

 از بیاتلو در رابطه به جدایی و بازگشتش به اورمیه پرسیدیم که البته با پادرمیانی مقامات سیاسی اتفاق افتاد. او در پاسخ به این سوال بیان کرد: باتوجه به اینکه نیم فصل چند پیشنهاد داشتم و شاکله تیم به علت نبود امکانات و بی توجهی در حال جدا شدن بودن ماندن من در تیم ۹۰ بی فایده بود و با هماهنگی  مدیر تیم آقای بهاری با تیم خوشه طلایی قرارداد بستم، اما فقط به خاطره تماشاگران و مجموعه باشگاه که در این دوسال به بنده لطف داشتند برگشتم. البته جا دارد همینجا از زحمات آقایان پرویزی و حکیمی تشکر کنم که به من لطف داشتند و مجموعه بسیار خوبی را هم در تیم خوشه طلایی ساوه فراهم کرده اند.

بیاتلو در ادامه با اشاره به هواداران عنوان کرد: شرایط تیم ما بسیار سخت است امیدوارم تماشاگران شرایط مارا درک کنند. از ما توقع صعود نداشته باشند اما ما قول می دهیم با همین موجودی با تمام وجود برای خوشحالی‌شان تلاش کنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e7djy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لواندوفسکی بهترین بازیکن نیم فصل نخست بوندسلیگا