//
کدخبر: ۲۳۵۹۰۸ //

سادیو مانه بهترین بازیکن قاره آفریقا در سال ۲۰۱۹ شد

سادیو مانه مهاجم سنگالی باشگاه لیورپول انگلیس بالاتر از رقبایی همچون محمد صلاح و ریاض مهرز به عنوان بازیکن سال قاره آفریقا انتخاب شد.

سادیو مانه بهترین بازیکن قاره آفریقا در سال ۲۰۱۹ شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از گاردین این اولین باری است که مانه به عنوان بازیکن سال آفریقا انتخاب می‌شود.

همچنین آسیسات اوشوآلا بازیکن تیم فوتبال زنان بارسلونا و تیم ملی زنان نیجریه به عنوان بهترین بازیکن فوتبال زن از این قاره در سال ۲۰۱۹ انتخاب شد.

مهاجم سنگالی لیورپول جایزه خود را از ساموئل اتوئو که تاکنون چهار بار برنده این عنوان شده است طی مراسمی در مصر که شخصیت‌های فوتبالی همچون آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال در آن حضور داشتند، دریافت کرد.

محمد صلاح به رغم اینکه یکی از نامزدهای دریافت این جایزه بود، در مراسم حضور نداشت.

سادیو مانه پس از الحاجی دیوف دیگر بازیکن سنگالی سابق لیورپول که در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ برنده این جایزه شده بود، دومین سنگالی‌ای است که به عنوان بهترین بازیکن قاره آفریقا انتخاب می‌شود.

مانه در این مراسم گفت: اگر بخواهم صادق باشم ترجیح می‌دهم فوتبال بازی کنم تا اینکه در مقابل جمعی از حضار سخنرانی کنم. بسیار خوشحال هستم و به دریافت این جایزه افتخار می‌کنم. مایلم از خانواده به ویژه عمویم که اینجا حضور دارد، تشکر کنم. این روز بزرگی برای من است و دوست دارم از تمام مردم سنگال که به من رای دادند، تشکر کنم. من از روستای بسیار کوچکی به نام بامبالی آمده‌ام و مطمئن هستم که همه آنها امشب مرا تماشا می‌کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۹۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان