تاریخ انتشار: 1398/10/18 15:52
کد خبر: 75353

شلیک گلوله به ستاره سابق صرب در یونان

دارکو کوواچویچ، ستاره بازنشسته صرب و بازیکن پیشین یوونتوس و لاتزیو در مقابل خانه‌اش در شهر آتن یونان با شلیک گلوله ترور شد.
 شلیک گلوله به ستاره سابق صرب در یونان

دارکو کوواچویچ، ستاره بازنشسته صرب که سابقه بازی در تیمهای یوونتوس، لاتزیو، رئال سوسیداد و شفیلد ونزدی را دارد دیروز در حالیکه در مقابل خانه‌اش در شهر آتن یونان در حال راه رفتن بود از سوی افرادی ناشناس هدف شلیک گلوله قرار گرفت.

به گزارش رسانه‌های یونانی، درحالیکه کوواچویچ، بازیکن بازنشسته‌ای که در دوران فوتبال خود عضو تیم ملی صربستان بود در حال حرکت برای پارک کردن اتوموبیل خود بود توسط دو مرد ناشناس که از قبل برایش کمین کرده بودند مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

کوواچویچ تیر خورده به بیمارستان منتقل شده و از ناحیه مچ دست و زانو تحت عمل جراحی قرار گرفت. گفته می‌شود او که متوجه حمله مسلحانه شده خودش را به روی زمین پرتاب کرده و به همین خاطر جانش نجات پیدا کرده.

دو تیرانداز بعد از تیراندازی سوار اتوموبیل شده و محل را ترک می‌کنند. پلیس یونان اعلام کرده که اتوموبیل حامل آنها را چند خیابان آنطرف‌تر در حالیکه آتش گرفته بوده و احتمالا به عمد آتش زده شده تا سرنخها از بین برود، پیدا کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2av8nk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی آخرین وضعیت ستاره های لژیونر ایران توسط کی روش/ بازدید از کمپ المپیاکوس