//
کدخبر: ۲۳۶۱۳۴ //

حاشیه های خرید جدید استقلال

مطهری که دیروز قرارداد خود را با باشگاه استقلال امضا کرده بود در محل تمرین این تیم حضور پیدا کرد مطهری با قراردادی یک سال و نیمه به جمع آبی‌پوشان پیوست.

حاشیه های خرید جدید استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال رسما از خرید جدید خود رونمایی و با ارسلان مطهری قرارداد امضا کرد. با این حال، این انتقال خیلی زود بحث برانگیز شد. ساعاتی بعد از اعلام پیوستن مطهری به استقلال، باشگاه ذوب آهن اعلام کرد که چنین انتقالی غیرقانونی بوده و از باشگاه استقلال و مطهری شکایت خواهد کرد.

مسئولان باشگاه ذوب آهن می گویند، ارسلان ‌مطهری با ذوب آهن قرارداد دارد و کار باشگاه تهرانی در عقد قرارداد رسمی با بازیکن آنها غیرقانونی بوده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن هم به فدراسیون فوتبال رفت تا شخصا پیگیر این موضوع باشد و مدیر رسانه ای تیم فوتبال ذوب آهن می گوید که از مطهری و باشگاه استقلال به کمیته تعیین وضعیت شکایت برده اند.

در همین حال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم علیه استقلال تشکیل پرونده داده و این باشگاه حق استفاده از خرید جدیدش را ندارد.

باشگاه استقلال در کنار چند باشگاه دیگر از جمله پرسپولیس جز باشگاه هایی است که به دلیل عدم پایبندی به تعهدات مالی خود از سوی کمیته انضباطی محروم شده است.

به این ترتیب استقلال با توجه به این محرومیت نمی تواند خرید مطهری‌ را در هیات فوتبال ثبت کرده و در بازی های پیش رو از او استفاده کند.

در شرایط فعلی باید ببینیم که در نهایت سرنوشت استقلال و ارسلان مطهری به کجا خواهد کشید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۱۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان