تاریخ انتشار: 1398/10/20 13:47
کد خبر: 75166

نمایش امیدوار کننده پدیده‌ها در دیدار ایران - ازبکستان/ تکمیل اتفاق خوب با طلسم‌شکنی

نمایش تیم فوتبال امید ایران در دیدار برابر ازبکستان در راه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو نکاتی داشت که می‌تواند مدنظر قرار بگیرد.
 نمایش امیدوار کننده پدیده‌ها در دیدار ایران - ازبکستان/ تکمیل اتفاق خوب با طلسم‌شکنی

 نخستین دیدار تیم فوتبال امید ایران برابر ازبکستان که قطعا یکی از سخت‌ترین بازی‌های این تیم بود با تساوی یک - یک به پایان رسید اما گذشته از تمامی نقاط مثبت و منفی این مسابقه اعتماد به بازیکنان موفق لیگ را باید یکی از نکات امیدوارکننده در نمایش تیم حمید استیلی دانست.

استیلی و دستیارانش در آخرین اردوی آماده سازی تصمیمات مهمی اتخاذ کردند و با عبور از نام برخی بازیکنان که سال‌ها در کنار این تیم حضور داشتند به مهره‌هایی اعتماد کردند که در لیگ به صورت ثابت و تاثیرگذار بازی می‌کنند.

شناسایی بازیکنان مستعد البته یکی از شاخصه‌های معروف حمید استیلی در مربیگری است که پیش از این هم بازیکنان جوان زیادی مثل برادران محمدی، رامین رضاییان و ... از بازیکنان شاخص فوتبال کشور را کشف و معرفی کرده است.

در اردوی قطر متین کریم‌زاده، مجتبی نجاریان و رضا دهقانی به تیم امید دعوت شدند و با گذشت چند جلسه تمرین در ترکیب اصلی قرار گرفتند. این دو خیلی زود به فهرست نهایی راه یافتند و در بازی مقابل قطر و ازبکستان در ترکیب ثابت تیم امید به میدان رفتند.

شاید این تصور در خصوص بازیکنان جدید وجود داشت که بدون سابقه بازی ملی و حضور در تیم امید چطور یکباره وارد ترکیب اصلی می‌شوند اما استیلی به بازیکنان موفق لیگ اعتماد کرد و مزد این اعتماد نمایش درخشان پدیده‌هایی بود که پاسخ کادر فنی را در زمین به خوبی دادند و از بهترین‌های بازی نخست بودند.

رضا دهقانی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و گل تساوی را به ثمر رساند. کریم‌زاده و نجاریان به جز چند صحنه وظایف دفاعی خودشان را به خوبی انجام دادند و البته با حرکات پا به توپ نشان دادند تیم امید دو مدافع کناری کامل با خصوصیات مناسب تدافعی و تهاجمی در اختیار دارد که در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهند داشت.

به این فهرست نام جعفر سلمانی وینگر باشگاه صنعت نفت آبادان را هم اضافه کنید که در نیمه دوم به میدان آمد و در بازی‌های تدارکاتی اخیر هم یکی از مهره‌های تاثیرگذار حمید استیلی بود.

با همه این تفاسیر آنچه این اتفاقات را به خوبی کامل می‌کند، نتیجه‌گیری تیم امید و راهیابی به المپیک 2020 توکیو است و در این صورت است که تمام زحمات به بار می‌نشیند. امیدها یکشنبه و چهارشنبه هفته پیش‌رو برابر کره‌جنوبی و چین قرار می‌گیرند. تیم امید کار دشواری برای صعود دارد و باید دید این تیم با تلفیقی از ستاره‌های نامدار مثل شکاری، نورافکن و صیادمنش همچنین پدیده‌های شایسته‌ای که در قطر کشف شدند می‌تواند طلسم را بشکند یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rowj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فرهاد مجیدی مشکلی ندارد/ به شایعات توجه نکنید
ابراهیم شکوری:مدارک مجیدی مورد تأیید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته است