تاریخ انتشار: 1398/10/21 00:54
تنها هستیم ولی سخت تلاش می کنیم؛
کد خبر: 75106

ذوالفقار شریفی: تیم ما متعلق به روح پاک شهیدان است

سرمربی تیم شهدا ساری تیم خود را متعلق به شهدا دانست و این پیروزی را به روح پاک سردار سلیمانی تقدیم کرد.

ذوالفقار شریفی: تیم ما متعلق به روح پاک شهیدان است

به گزارش فرتاک ورزشی ذوالفقار شریفی سرمربی تیم شهدا ساری پس از کسب پیروزی در مقابل تیم دماوند آمل اظهار داشت : خوشحالم که امروز در این بازی خانگی به پیروزی رسیدیم و امتیاز مهمی را از آن خود کردیم.

وی در ادامه افزود: تیم ما پتانسیل بالایی دارد و امروز هم با وجود اینکه دو مرتبه از حریف خود عقب افتاده بودیم موفق شدیم نتیجه را با یک بازی هوشمندانه جبران کنیم

سرمربی تیم شهدا ساری در رابطه با وضعیت تیم دماوند آمل حریف امروزشان نیز بیان داشت: دماوند تیم بسیار منسجمی می باشد و امروز هم بسیار خوب بازی کردند و یکی از شانس های اصلی صعود هستند اما خوشحال هستیم که با انجام یک بازی هوشمندانه سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کردیم‌تا شرایط تیم خود را در جدول بهبود ببخشیم‌.

شریفی ادامه داد: تیم ما متعلق به روح پاک شهیدان و بخصوص سردار سلیمانی می باشد و مطمئن هستیم که با کمک آنها و به امید خدا صعود خواهیم کرد.

شریفی سرمربی تیم شهدا ساری در پایان خاطرنشان کرد: تیم ما از سوی هیچ مسئولی حمایت نمی شود و این را میتوان نقطه تاریک این تیم دانست و فقط یک فرد از ما حمایت می کند که آن هم دکتر نجاریان می باشد اما ما مطمئن هستیم که با پتانسیلی که در تیم ما وجود دارد و با الهام از خون شهیدان صعود خواهیم کرد‌.

گفتگو: علی گرجی پور

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bm9q9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 برای تبدیل شدن به تیم مورد نظر مائوریتسیو ساری باید سخت تلاش کنیم

فرزاد حمیدی: تساوی نتیجه عادلانه ای بود
در سخت ترین گروه ممکن قرار داریم؛