//
کدخبر: ۲۳۶۴۸۳ //

شوک بزرگ به هواداران پرسپولیس

در شرایطی که بوژیدار رادوشوویچ در سه روز اخیر نتوانسته به ایران بیاید، یک خبر بد دیگر، ممکن است مدت زمان حضور او در فرانکفورت را بیشتر هم کند.

شوک بزرگ به هواداران پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

در روزهای اخیر علاوه بر بحران ها و مشکلات دیگر، باشگاه پرسپولیس از بازگرداندن بوژیدار رادوشوویچ و بشار رسن به ایران نیز ناکام بوده است. پس از این که پرسپولیسی ها چند روز از واژه «فردا» برای زمان بازگشت رادو استفاده کردند، حالا پس از لغو چند باره پروازها، این اتفاق را به «اسرع وقت» موکول کرده اند.

رادوشوویچ که روز گذشته در آستانه حضور در ایران نیز پیش رفت و با پرواز شرکت لوفتانزا به ایران نزدیک شد، پیش از ورود به حریم هوایی ایران به فرانکفورت بازگشت و حالا با یک خبر بد نیز مواجه شده است. این که شرکت لوفتانزا تصمیم گرفته تا پایان دی ماه پروازهای خود به ایران را لغو کند و همین موضوع ممکن است شامل حال چند شرکت هواپیمانیی نیز شود.

با این حال باشگاه پرسپولیس هنوز بلیتی برای دروازه‌بان کروات خود تهیه نکرده و ظرفیت بلیت دیگر شرکت های هوایی نیز پر است؛ از جمله ترکیش ایرلاین و قطر ایرویز. اما مدیران پرسپولیس در تکاپو هستند تا هرچه سریع‌تر یک بلیت برای رادوشوویچ تهیه کنند تا او هرچه سریع‌تر به ایران بیاید.

حتی احتمال دارد او به صورت دو مرحله ای به دبی یا استانبول برود تا از آنجا به مشکل کمتری، وارد آسمان هوایی ایران بشود. اما به هر حال تا وقتی که رادو به تمرین پرسپولیس نرود، حتی حضور در پرواز نیز نمی‌تواند تضمینی برای بازگشت وی باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۴۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان