تاریخ انتشار: 1398/10/21 11:12
کد خبر: 75076

صیادمنش:هر کجا مربی تصمیم بگیرد می‌توانم بازی کنم

مهاجم تیم امید ایران بر لزوم کسب ۳ امتیاز دیدار با کره جنوبی در رقابت‌های زیر ۲۳ ساله‌های آسیا تاکید کرد.
صیادمنش:هر کجا مربی تصمیم بگیرد می‌توانم بازی کنم

تیم‌ ملی فوتبال امید ایران (پنج‌شنبه) در نخستین دیدارش در مرحله گروهی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مصاف ازبکستان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این دیدار کوبیلوف در دقیقه ۳۷ برای ازبکستان و دهقانی در دقیقه ۵۷ برای ایران گل‌زنی کردند. با این نتیجه دو تیم یک امتیازی شدند.

الله‌یار صیادمنش، مهاجم جوان تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط تیم زیر ۲۳ ساله‌های ایران گفت: من فکر کنم بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم بازی خوبی ارائه کنیم. ما در نیمه نخست فرصت خوبی برای گلزنی داشتیم. متاسفانه اشتباهی در این نیمه مرتکب شدیم و یک پنالتی به حریف دادیم. با این حال در نیمه دوم توانستیم جبران کنیم. ما می‌توانستیم برنده این مسابقه باشیم و فرصت‌های خیلی خوبی را از دست دادیم. امیدوارم با برتری در بازی دوم، جبران کنیم.

مهاجم تیم امید ایران که سابقه بازی و گلزنی برای تیم ملی ایران را در کارنامه خود دارد در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: من در باشگاه خودم نیز در همین پست را بازی می‌کنم. بعضی مواقع در پست مهاجم و بعضی موافع هم در پست هافبک کناری بازی می‌کنم. برای من فرقی نمی‌کند. هر کجا مربی تصمیم بگیرد می‌توانم بازی کنم و این بستگی به نظر مربی دارد و برای من هیچ فرقی ندارد. من از زمانی که برای بازی به ترکیه رفتم چیزهای زیادی یاد گرفتم که نمی‌توانستم قبلا یاد بگیرم و این تجربه خوبی برای من است. برای من خیلی مهم است که بتوانم فوتبالم را در ترکیه یا یک کشور دیگری در اروپا ادامه دهم. خودم دوست دارم چنین شرایطی برای من رقم بخورد.

تیم زیر ۲۳ ساله‌های ایران فردا یک‌شنبه در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها به دیدار کره‌جنوبی می‌رود که توانست در بازی نخست چین را از پیش روی بردارد.

۳ تیم برتر این مسابقات مجوز حضور در مسابقات فوتبال در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ را کسب خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39n8o7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پوستر رسمی بازی ایران-ازبکستان با عکس صیادمنش