//
کدخبر: ۲۳۶۶۸۶ //

توقف اینتر در شب گلزنی ابراهیموویچ

اینتر در سری آ ایتالیا برابر آتالانتا مساوی کرد اما میلان در شب گلزنی مهاجم سوئدی‌اش توانست کالیاری را شکست دهد.

توقف اینتر در شب گلزنی ابراهیموویچ
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته نوزدهم سری آ ایتالیا شنبه شب برگزار شد که در مهمترین بازی اینتر به مصاف آتالانتا رفت و دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

اینتر که بازی را خوب شروع کرده بود خیلی زود به گل نخست دست یافت. لائوتارو مارتینس در دقیقه چهار نتیجه را یک بر صفر کرد. در ادامه توپی از خط دروازه ها رد نشد و نیمه اول با پیروزی میزبان پایان یافت. در دقیقه ۷۵  روبین گوسنس توانست بازی را مساوی و شرایط را به نفع تیمش کند. داور در دقیقه ۸۸ یک پنالتی به نفع آتالانتا گرفت که سمیر هاندانوویچ توانست ضربه لویس موریل را مهار کند. در ادامه تلاش های دو تیم برای گلزنی بی نتیجه بود و امتیاز ها تقسیم شد.

اینتر با ۴۶ امتیاز در صدر باقی ماند اما اگر یوونتوس در دیدار امشب (یکشنبه) رم را شکست دهد این جایگاه را به خود اختصاص خواهد داد.

پیش از این دیدار میلان برابر کالیاری قرار گرفت و ۲ بر صفر مهمانش را شکست داد. در نیمه اول توپی از خط دروازه ها رد نشد اما در لحظات نخست ۴۵ دقیقه دوم لئائو توانست گل نخست روسونری ها را به ثمر برساند. زلاتان ایبراهیموویچ که برای نخستین بار در ترکیب اصلی میلان قرار می گرفت گل دوم تیمش را در دقیقه ۶۴ به ثمر رساند. میلان با این پیروزی ۲۵ امتیازی شد و در رتبه هشتم قرار گرفت.

در دیگر دیدار این شب لاتزیو میزبان ناپولی بود. میزبان با تک گل چیرو ایموبیله در دقیقه ۸۲ توانست حریفش را شکست دهد و با ۴۲ امتیاز در رتبه سوم باقی بماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۶۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان