//
کدخبر: ۲۳۶۹۴۹ //

سرمربی جدید پرسپولیس بخواهد می مانم

کریم باقری درباره آینده کاری اش با سرمربی جدید پرسپولیس گفت:هیچ چیز مشخص نیست. بستگی به سرمربی آینده تیم دارد.

 سرمربی جدید پرسپولیس بخواهد می مانم
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه پرسپولیس همان طور که انتظار می‌رفت در ادامه همکاری با گابریل کالدرون دچار مشکل شد و این مربی آرژانتینی رفتن را به ماندن ترجیح داد. در این میان شاید تنها فردی که بدون تعارف در این زمینه اظهار نظر می‌کند، کریم باقری است.

 مربی‌ای که تحت هیچ شرایطی حاضر نیست سرمربیگری پرسپولیس را قبول کند در حالی که شاید بسیاری از افراد اگر جای او بودند به هر دری می‌زدند تا به این پست برسند. باقری در گفت‌وگویی به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

چرا سرمربیگری پرسپولیس را نمی‌پذیرید تا خیال هواداران راحت شود؟!

من بار‌ها گفته‌ام که دنبال سرمربیگری پرسپولیس نبوده و نیستم. باشگاه به دنبال استخدام سرمربی است و انشالله تا همه چیز قطعی خواهد شد.

نه هنوز هیچ چیز مشخص نیست. بستگی به سرمربی آینده تیم دارد. اگر خواست می‌مانم اگر نه که همانند سال‌های گذشته به عنوان یک طرفدار پرسپولیس بازی‌های این تیم را پیگیری می‌کنم.

اما خیلی‌ها می‌گویند هر فردی سرمربی پرسپولیس شود علاقمند به کار با شما باشد!

نظر لطف شماست، اما من این طور فکر نمی‌کنم. هر سرمربی دوست دارد با کادر خودش کار کند و در این مورد حق را کاملا به او می‌دهم.

اگر قرار باشد سرمربی آینده پرسپولیس ایرانی باشد چه فردی بهتر از شما؟ این نظر خیلی از هواداران است!

فرق نمی‌کند؛ جانشین کالدرون چه ایرانی باشد چه خارجی خودش دستیارانش را انتخاب خواهد کرد. تاکید می‌کنم اگر خواستند می‌مانم و هر کاری از دستم بر آید انجام می‌دهم در غیر این صورت می‌روم. هواداران هم به من لطف دارند و آن‌ها بدانند که من علاقه و تمایلی برای سرمربیگری پرسپولیس ندارم.

باشگاه پرسپولیس برای جذب سرمربی جدید و بازیکنان داخلی و خارجی که در حال مذاکره با آنهاست با شما به عنوان مربی تیم مشورت کرد؟

نه هیچ مشورتی در این موارد با من نشد.

در مدتی که با کالدرون کار کردید اختلافی بین او و مدیریت باشگاه پرسپولیس دیدید؟

کالدرون حرف‌هایش را زده و همه می‌دانند. شما خودتان می‌دانید که در این چند سال باشگاه پرسپولیس و خیلی از باشگاه‌های دیگر درگیر مشکلات مالی هستند و این روند همچنان ادامه دارد. با این شرایط هر سال بر بدهی‌های باشگاه اضافه می‌شود و معلوم نیست به چه شکل قرار است بدهی‌ها پرداخت شود. می‌بینید که هر فصل هم بازیکن و مربی خارجی استخدام می‌کنیم و در آخر نمی‌توانیم به تعهدات‌مان در قبال آن‌ها عمل کنیم. در نهایت همه آن‌ها برای باشگاه مشکل‌ساز می‌شوند. کالدرون هم بیشتر بر سر موارد مالی با باشگاه به مشکل خورد. باشگاه‌های دیگر هم همین شرایط را داشتند.

اینکه خبر رسیده بازیکنان پرسپولیس شما را تهدید کرده‌اند که اگر تا فردا پرداختی به آن‌ها انجام نشود اعتصاب خواهند کرد، صحت دارد؟

نه اتفاقا این خبر را شنیدم و تعجب کردم. آقای انصاری‌فرد در آغاز تمرینات به محل تمرین آمد و در مورد پرداختی‌ها زمان‌هایی را تعیین کرد. روز پنجشنبه هفته گذشته بخشی از پرداختی‌ها طبق زمان تعیین شده پرداخت شده و مابقی هم قرار است در همین هفته به حساب بازیکنان ریخته شود. مشکلی از این بابت وجود ندارد.

کالدرون با شرایط موجود علاقه‌ای به ادامه کار در پرسپولیس نداشت یا قضیه چیز دیگری بود؟

آقای کالدرون علاقه زیادی داشت که بماند، اما به خاطر مشکلات مالی که داشت کارش به جدایی کشید. او مربی حرفه‌ای است و انتظار داشت به موقع دریافتی‌هایش انجام شود. شاید می‌شد انتظار داشت او کمی کوتاه بیاید، اما به هر صورت کالدرون دوست داشت سر موقع پولش را بگیرد. ما ایرانی‌ها خیلی با آن‌ها فرق داریم.

شما تلاشی برای ماندن کالدرون انجام دادید؟

بله. واقعا حیف شد که کالدرون رفت و من چند بار با او صحبت کردم تا راضی‌اش کنم که برگردد، اما برای خودش دلایلی داشت که من نمی‌توانستم بیشتر از آن دخالت کنم. شخصا دوست داشتم کالدرون برگردد، چون تیم شکل خوبی پیدا کرده بود و می‌توانست موفق شود. در حال حاضر فقط می‌توانم برای کالدرون آرزوی موفقیت کنم. او آدم بسیار خوبی بود و کارش را خیلی خوب و با علاقه زیاد انجام می‌داد. متاسفانه در این چند وقت خیلی بی‌مهری از همه جا به کالدرون شد و در نهایت رفت و امیدوارم هر جا هست موفق باشد. برای سرمربی آینده تیم هم آرزوی موفقت دارم و امیدوام این راه سختی را که در پیش داریم را با موفقیت به پایان برساند.

به نظر شما پرسپولیس از جدایی کالدرون ضرر خواهد کرد؟

الان که نمی‌شود در این مورد نظر داد. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. در حال حاضر باشگاه باید هر چه زودتر سرمربی جدید را معرفی کند و بازیکنان جدید هم جذب شده و در تمرینات حاضر شوند تا انشالله تیم، روند خوبی را در پیش گرفته و با نتایج خوب دل هواداران را شاد کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۹۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان