//
کدخبر: ۲۳۷۴۵۵ //

کالدرون:کار در ایران بزرگ‌ترین اشتباه زندگی‌ام بود

گابریل کالدرون در مصاحبه ای تند درخصوص کار در ایران اظهار نظر کرده و آن را «بدترین انتخاب زندگی» دانسته است!

 کالدرون:کار در ایران بزرگ‌ترین اشتباه زندگی‌ام بود
به گزارش فرتاک نیوز،

گابریل کالدرون پس از یک نیم فصل موفق از پرسپولیس جدا شد و جای خود را به یحیی گل محمدی داد. باوجود انتخاب جانشین برای او، اما همچنان جنجال دوران کاری و مطالبات این مربی آرژانتینی پابرجاست و اظهار نظرهای زیادی در این باره انجام می‌شود. این بار خودِ او در گفتگویی، اظهارات تندی را بیان کرده و به مشکلات فوتبال ایران واکنش نشان داده است.

کالدرون در ابتدای صحبت هایش گفت: «هیچ خطایی در زندگی مرتکب نشدم به غیر از کار در ایران. این کشور برای کار مناسب نیست و کار در آن سختی های زیادی دارد.»

سرمربی آرژانتینی همچنین از این تصمیم اظهار پشیمانی کرده است. آن هم در شرایطی که چند ماه اخیر به تمجید از فوتبال ایران و فوتبال دوستان ایرانی می پرداخت اما حالا مشخص نیست که چه اتفاقی در این بین رخ داده که او را به این شکل خشمگین کرده است.

این صحبت های عجیب در حالی مطرح شده که روزنامه های عربی، نوشته اند: کالدرون پس از شش ماه کار در ایران، از این کشور گریخت و جای خود را به یحیی گل محمدی داد. مصاحبه تند و البته کوتاه کالدرون، واکنش های زیادی را در خارج از کشور هم به دنبال داشته و رسانه های مختلف آن را بازنشر کرده اند.

باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس به این صحبت ها چه خواهد بود و آن ها درباره سرمربی جدا شده ی خود، چه اظهار نظری را انجام خواهند داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۴۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان