//
کدخبر: ۲۳۷۴۶۳ //

انتقاد توخل از فشردگی بازی‌های پاری سن ژرمن

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن قبل از دیدار حساس برابر موناکو به انتقاد از برنامه ریزی بازی های تیمش پرداخت.

انتقاد توخل از فشردگی بازی‌های پاری سن ژرمن
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از اکیپ،پاری سن ژرمن در دیدار معوقه هفته پانزدهم رقابت های لیگ فرانسه امشب باید در خانه موناکو به میدان برود. چهار روز بعد از این دیدار یعنی 19 ژانویه تیم پاریسی باید در یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف لوریان برود. این تیم به ترتیب در 22 و 26 ژانویه هم باید به ترتیب برابر رمس و لیل در جام اتحادیه و لوشامپیونه به میدان برود تا هفته پرفشاری در انتظار این  تیم باشد.

توماس توخل در انتقاد از برنامه ریزی برای تیمش گفت: باید در چهار دیدار پیاپی خارج از خانه را به میدان برویم و این واقعا سخت است. مجبور هستیم که بعد از هر دیداری به خانه برگردیم و چند ساعت بخوابیم و بلافاصله خود را آماده یک دیدار دیگر کنیم.

او ادامه داد: حتی هواداران هم نمی توانند این بازی های فشرده را دنبال کنند چرا که بازی ها در وقت های آخر شب برگزار می شود و بچه ها معمولا زوتر می‌خوابند. این واقعا درد آور است. ما برای خوشحال کردن بچه ها و خانواده ها بازی می کنیم اما آنها نمی تواند بازی ها را در این ساعت نگاه کنند.

توخل در پایان گفت: بازیکنان با چنین فشردگی یا می میرند و یا در معرض مرگ قرار می‌گیرد چرا که زمان کافی برای خوابیدن را پیدا نمی‌کنند و این باعث می‌شود تا روی عملکرد کیفی آنها تاثیر بگذارد. بازی کردن در چنین شرایطی واقعا سخت است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۴۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان