تاریخ انتشار: 1398/10/26 13:02
کد خبر: 74381

با سقوط ژاپن؛ بازنده نیمه نهایی صعود نمی کند

ژاپن در گروه b بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا آخر شد. اما به طور حتم یکی از چهار نماینده فوتبال آسیا در المپیک خواهد بود چون المپیک 2020 در ژاپن برگزار می شود.
 با سقوط ژاپن؛ بازنده نیمه نهایی صعود نمی کند

چهره 8 تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی بازی ها مشخص شده است که متاسفانه نام ایران در بین آنها به چشم نمی خورد به این دلیل که در گروه سوم بازی ها بر سکوی سوم ایستاد و از این گروه تیم های کره جنوبی و ازبکستان صعود کردند.

در چنین شرایطی حالا هر چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی بازی ها المپیکی نمی شوند. سه تیم راهی المپیک خواهند شد. دو تیم راه یافته به بازی نهایی و برنده بازی رده بندی. این ها در کنار ژاپن چهار سهمیه آسیا در المپیک را تشکیل خواهند داد. جالب است بدانید ژاپن در مصاف با عربستان و سوریه با نتیجه مشابه دو بر یک بازنده شد و در برابر قطر یک – یک مساوی کرد و با یک امتیاز در قعر جدول گروه دوم قرار گرفت.

بد نیست بدانید قطر قهرمان جام ملت ها با سانچس به مرحله یک چهارم نهایی بازی ها صعود نکرد. او سال هاست که با این بازیکنان همراه بود. از جام ملت های جوانان که در سال 2016 و در بحرین برگزار شد. آن موقع قطر به عنوان قهرمان دوره قبل بازی ها در مسابقات حضور داشت و در گروه ژاپن – ایران و یمن از صعود باز ماند و تیم های جوانان ژاپن و ایران به دور بعدی بازی ها یعنی مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند و هر دو تیم راهی جام جهانی شدند و دو تیم دیگر صعود کننده به جام جهانی جوانان از آسیا هم تیم های عربستان و ویتنام بودند.

اسامی تیم های صعود کرده به مرحله یک چهارم نهایی بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا از این قرار است.

گروه a: استرالیا و تایلند

گروه b: عربستان و سوریه

گروه c: کره جنوبی و ازبکستان

گروه d: امارات – اردن

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9zm9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاق عجیبی که برای تیم ملی ژاپن در عربستان افتاد!

هلیلهودزیچ تا بازی با عربستان اخراج نمی‌شود
ژاپن بدنبال ششمین حضور متوالی در جام جهانی