تاریخ انتشار: 1398/10/27 15:48
یادداشتی از سعید فعله گری؛
کد خبر: 74289

آینده نگری به سبک مسجدسلیمانی ها/چشم ها منتظر درخشش صفیا

نفت مسجدسلیمان برای تقویت خود در نیم فصل دوم خریدهای جوانی را به عضویت خود در آورده اند.
آینده نگری به سبک مسجدسلیمانی ها/چشم ها منتظر درخشش صفیا

مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان با هدایت مهدی تارتار در نیم فصل دوم دست روی بازیکنان جوان گذاشته اند تا در بازی های برگشت لیگ برتر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2021 با حریفان تا دندان مسلح لیگ برتری خود بجنگند.

یکی از خریدان خوب شیران زاگرس می توان محمدعلی صفیا را نامید بازیکنی که از سرخپوشان پاکدشت به جمع نفتی ها اضافه شده است.

صفیا با سرخپوشان پاکدشت تا پایان نیم فصل 4 گل برای این تیم در لیگ آزادگان به ثمر رساند.این بازیکن با انگیزه زیاد به جمع نفتی های بختیاری آمده است تا مثل سرخپوشان پاکدشتی در مسجدسلیمان هم خوش بدرخشد.

نفت مسجدسلیمان در پایان هفته شانزدهم با بیست و سه امتیازی که کسب کرده است در جایگاه هشتم جدول لیگ خلیج همیشه فارس قرار گرفته است.

دورتموندی های ایران بعد از پایان نیم فصل اول لیگ برتر با مشکل خداحافظی تارتار مواجه شدند اما توانستند سرمربی موفق خود را نگه دارند .

بختیاری ها با این تیم زندگی می کنند و با عشق اخبارهای این تیم را پیگیری می کنند و حالا این جوان گرایی مدیران مسجدسلیمان می تواند نکته مثبتی برای این تیم باشد.

دیگر خرید جوان این تیم محمدامین اسدی بازیکن پرسپولیس تهران است که در نیم فصل دوم برای زرد پوشان مسجدسلیمان توپ خواهد زد.

همچنین به دیگر خریدهای نفت مسجدسلیمان می شود به احسان تایید از پارس جنوبی، احمد گوهری دروازه بان سابق پارس جنوبی جم، آرمان قاسمی از پیکان و مهدی زبیدی از گل گهر سیرجان اشاره کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9qvp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشخص شدن ترکیب پرسپولیس برای دیدار با نفت مسجدسلیمان

به دنبال شکستن طلسم
تراکتور تبریز - نفت مسجدسلیمان؛