تاریخ انتشار: 1398/10/27 23:32
کد خبر: 74243

مازیار ربیعی فر: برای کسب سه امتیاز به مصاف ملوان می رویم/ امیدوارم الگیلانو در آرامش و بدون تنش برگزار شود

سرمربی داماش گیلان معتقد است که تیمش برای صعود در جدول و بازگشت به جمع مدعیان به سه امتیاز بازی مقابل ملوان نیاز دارد.
مازیار ربیعی فر: برای کسب سه امتیاز به مصاف ملوان می رویم/ امیدوارم الگیلانو در آرامش و بدون تنش برگزار شود

مازیار ربیعی فر در گفت و گو با وبسایت رسمی داماش گیلان در مورد دیدار الگیلانو مابین تیمهای داماش گیلان و ملوان بندر انزلی اظهار داشت: هر دو تیم از تیمهای قدیمی و ریشه دار فوتبال گیلان هستیم. ملوانان هم استانی های ما و برای ما قابل احترام بوده و در کنار این احترام درمیدان رقیب ما هستند و با تمام توان به مصاف آنها خواهیم رفت و به کسب هر سه امتیاز بازی فکر می کنیم.

وی ادامه داد: در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت حریف خود کار کرده ایم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. همچنین با اضافه شدن نفرات جدید در شرایط بهتری به مصاف ملوان می رویم و به سه امتیاز این بازی برای بازگشت به زمره مدعیان نیاز داریم.

سرمربی داماش گیلان خطاب به هواداران گفت: خواسته ما از هواداران این است که آرامش خود را حفظ کنند و این دیدار بدون هیچگونه تنشی به انجام برسد. هواداران فهیم ما مثل همیشه همراه و حامی داماش باشند و فقط تیم محبوب خود را تشویق کنند تا با حفظ آرامش در سکوها ان شالله با تمام تمام توان و تمرکز به دنبال کسب سه امتیاز در میدان باشیم.

وی افزود: امیدوارم هر دو تیم غنای فوتبالی گیلان را به فوتبال کشور نشان دهند و همه و همه کمک کنند تا یک الگیلانوی زیبا و بدون تنش را شاهد باشیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdgen

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوشه بدنبال تثبیت صدرنشینی/ کاسپین بدنبال حفظ منطقه امن
پیش بازی خوشه‌طلایی ساوه - کاسپین قزوین