تاریخ انتشار: 1398/11/01 11:17
کد خبر: 73833

برانکو با سایر گزینه‌ها بسیار متفاوت بو/از گزینه‌های دیگر عذرخواهی کردیم!

یکی از اعضای هیئت‌ رئیسه فدراسیون فوتبال عمان با تمجید از عملکرد سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور، به موفقیت‌های پیاپی برانکو با پرسپولیس اشاره کرد.
برانکو با سایر گزینه‌ها بسیار متفاوت بو/از گزینه‌های دیگر عذرخواهی کردیم!

احمد بن‌حبوس الفارسی عضو هیئت‌ رئیسه فدراسیون فوتبال عمان و عضو کمیته انتخاب سرمربی جدید تیم ملی این کشور، درباره انتخاب برانکو ایوانکوویچ به این سمت گفت: معیارهایی برای انتخاب سرمربی جدید داشتیم. برانکو دارای تجربه و دانش کافی بود و از هر نظر، بهترین انتخاب ما محسوب می‌شد. او با بازیکنان بزرگی چون مثل داور شوکر، لوکا مودریچ، علی دایی و علی کریمی کار کرده است.

وی با بیان اینکه برانکو دوران موفقی را در منطقه خاورمیانه گذرانده است، تصریح کرد: آخرین دستاوردهای برانکو، موفقیت‌های پیاپی به همراه پرسپولیس در لیگ برتر ایران، جام حذفی، سوپرجام و حتی نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بود. او با این تیم به تمامی افتخارات ممکن دست یافت.

الفارسی با اشاره به گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی عمان خاطرنشان کرد: پنج گزینه داشتیم که در نهایت به سه گزینه رسیدیم و با هر سه نفر مذاکره کردیم. باید بگویم برانکو با سایر گزینه‌ها بسیار متفاوت بود. بر همین اساس خیلی زود با او به توافق رسیدیم و از گزینه‌های دیگر عذرخواهی کردیم. زمان زیادی نداریم و باید کار را خیلی زود آغاز کنیم. خود او هم آگاهی کامل نسبت به شرایط دارد. هدف ما صعود به دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9pqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو:وظیفه سخت و سنگینی در تیم عمان دارم