تاریخ انتشار: 1398/11/02 23:03
یحیی بهاری:
کد خبر: 73641

از رسول خطیبی ناراحت نیستم/این کارها به خاطر احقاق حق مردم و هواداران نود است.

مدیر عامل نود ارومیه گفت؛صدای من به خاطر هواداران بالا رفت.

یحیی بهاری در خصوص ناراحتی از حضور رسول خطیبی در اتاق داوران پس از بازی نود ارومیه و آلومینیوم اراک اظهار داشت: من از رسول خطیبی ناراحت نیستم و اصلا او طرف صحبتم نیست. چندین هفته است که به خاطر اشتباهات داوری حق تیم خورده می‌شود و اوج آن بازی با سپیدرود بود که ما را 9 نفره کردند و گل سالم و همچنین پنالتی ما را هم نگرفتند.

 

بهاری ادامه داد: در این هفته هم یک بازی حساس با آلومینیوم اراک داشتیم. داور مسابقه در دقیقه 94 ابتدا یک پنالتی برای ما گرفت اما یک دقیقه بعد از تصمیم خودش منصرف شد و پنالتی را برگرداند. این تصمیم باعث شد که اوضاع متشنج شود اما اوضاع را آرام کردیم و همه اعضای تیم‌ها به رختکن رفتند. بعد به ما خبر دادند سرمربی حریف در اتاق داوران حضور دارد. صحبت من با آقای دانشور است که تا پیش از این بازی دم از قانون و مقررات می‌زد. این چه قانونی است که سرمربی میهمان می‌تواند به اتاق داوران بیاید و با شما راحت صحبت کند اما ما که میزبان هستیم و هزینه ایاب و ذهاب تیم داوری را می‌دهیم نمی‌توانیم حتی به حضور شما برسیم و بپرسیم که تیم داوری چه زمانی می‌رود؟ اعتراض من به این قضیه است.

 

مدیرعامل باشگاه نود ارومیه در مورد اشتباهات داوری در مسابقه این هفته مقابل آلومینیوم اراک تصریح کرد: پیام حیدری در دقیقه 94 یک پنالتی برای ما گرفت اما یک دقیقه بعد از این تصمیم منصرف شد و بلافاصله هم سوت پایان بازی را زد. جو متشنج شد و تیم‌ها درگیر شدند. ما اوضاع را آرام کردیم. رسول خطیبی هم بازیکنانش را جمع کرد که به این خاطر از او تشکر می‌کنم. بعد از بازی من فقط گفتم که رسول خطیبی در اتاق داوران چه می‌کند. طرف صحبت من جناب دانشور هستند که باید همه را به یک چشم ببینند.

 

وی افزود: قبل از گل مساوی حریف، دروازه‌بان ما مصدوم شد و ما توپ را به بیرون زدیم اما تیم حریف رعایت بازی جوانمردانه را نکرد و همان توپ روی دروازه ما آمد و یک صحنه مشکوک منجر به پنالتی شد که آنها توانستند گل مساوی را به ما بزنند. ما با تیم حریف تعامل کردیم، آنها به خاطر شرایط جوی نتوانستند در زمان اعلام شده به شهر ما بیایند، ما قبول کردیم که مسابقه 24 ساعت بعد برگزار شود اما آنها بازی جوانمردانه را در داخل زمین رعایت نکردند.

 

بهاری در مورد اینکه آیا به خاطر این اتفاقات با فدراسیون و کمیته داوران صحبت کرده‌اند، گفت: ما از طریق هیات فوتبال استان آذربایجان غربی اعتراض مکتوب خودمان را ارسال کردیم اما به نظر می‌رسد کسی حرف ما را قبول ندارد. حاضرم با من به شدت برخورد کنند اما قبل از آن عملی بوده که باعث شد من این واکنش را داشته باشم، آن عمل را رها کرده‌اند و فکر می‌کنم رسول خطیبی، نماینده فدراسیون و حتی داور بیشتر به دنبال سرپوش گذاشتن روی علت ماجرا هستند. من متهم ردیف آخر هستم اما فشار اصلی روی من ایجاد شده است.

 

مدیرعامل باشگاه نود ارومیه اضافه کرد:‌ قصد داشتیم از ادامه مسابقات انصراف بدهیم اما طی صحبتی که با نمایندگان  و مسئولان استانی داشتیم قرار شد آنها بیانیه بدهند و با وزیر ورزش و حیدر بهاروند صحبت کنند. اگر بخواهند سر ما را هم باز هم ببرند ما انصراف می‌دهیم. تیم دولتی نیستیم و از جایی هم بودجه نمی‌گیریم. ما یک تیم شخصی هستم که با بودجه‌ای زیر یک میلیارد تیم را بسته‌ایم. شاید آقایان خوششان نمی‌آید چنین تیمی سر بلند کند. شاید خیلی‌ها زیر سوال بروند که یک مربی جوان از شهری دورافتاده و با چند جوان گمنام توانسته این رتبه را به دست بیاورد اما معامله ما با خداست و دنیا دار مکافات است.

 

بهاری اضافه کرد: هر چه خیر است و به نفع فوتبال ما که این روزها، روزهای خوبی را سپری نمی‌کند پیش بیاید. نمایندگان ما در استان آذربایجان غربی سفت و سخت پیگیر این قضیه هستند. آقایان قاضی‌پور و حضرت‌پور پیگیر هستند و این موضوع امروز و فردا در مجمع نمایندگان آذربایجان غربی مطرح خواهد شد. اگر هم ما برخوردی کردیم در راستای حق مردم ارومیه است. حتی برای آماده‌سازی زمین برای این مسابقه از مردم کمک گرفتیم. خادم مردم هستیم و اگر صدایمان را بالا بردیم به خاطر آن‌ها بوده، از کسی هم باکی نداریم و امیدوارم مردم از ما راضی باشند. اگر دوستانی هم از ما ناراحت شدنداز آنها معذرت می‌خواهم اما این کار به خاطر احقاق حق این مردم بوده و کار بدی نکردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9wmp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه‌نویی: داور 20 سوت اشتباه علیه ما زد/ روی دو اشتباه بچه‌گانه گل خوردیم