تاریخ انتشار: 1398/11/02 23:23
نساجی و خبرهای تازه
کد خبر: 73639

بازگشت امیری و اسدی به‌عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره

رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی ، علیرضا اسدی، علی امیری، حمیدرضا بایندوریان اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی بر سر تمرین تیم حضور یافتند و از سوی حدادیان، علی امیری رسماً به‌عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی معرفی شد.

بازگشت امیری و اسدی به‌عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره

عصر امروز رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی، علیرضا اسدی، علی امیری،  حمیدرضا بایندوریان اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی بر سر تمرین تیم نساجی حضور یافتند و از سوی حدادیان، علی امیری رسماً به‌عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی معرفی شد.

حدادیان در جمع اعضای تیم ضمن تشکر از فرهاد صنیعی‌فر مالک پیشین باشگاه اظهار کرد: نیم‌فصل دوم چشم مازندران به نساجی است و باید همه بجنگیم تا رتبه بهتری در جدول کسب کنیم.

وی افزود: هواداران بزرگترین سرمایه ما هستند، با شما زندگی می‌کنند و زندگی بسیاری از آنها به ساق‌های شما دوخته است.

مالک باشگاه نساجی مازندران عنوان کرد: همه چیز باشگاه باید براساس اصول حرفه‌ای باشد، ما مشکلات بیرون زمین را حل می‌کنیم تا شما درون زمین با خاطری جمع، کارتان را انجام دهید.

حدادیان خطاب به مدیرعامل باشگاه گفت: تقدیر ویژه‌ای باید از رضا دهقانی و علی شجاعی دو نماینده این باشگاه در تیم ملی امید به‌عمل آورید.

حامد شیری کاپیتان نساجی هم به نمایندگی از همه بازیکنان ضمن تشکر از مسئولان باشگاه خطاب به آنها خاطرنشان کرد: قدردانی می‌کنیم از شما که همه تلاش‌تان را انجام می‌دهید تا ما بدون دغدغه به تمرینات‌مان بپردازیم.

امیری: پرداختی بازیکنان را به ۵۰ درصد رساندیم/حدود ۸۰ درصد از بدهی‌های مشخص‌شده را تسویه کردیم

علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی در حاشیه مراسم معارفه‌اش با اعلام اینکه تیم نساجی بعد از اینکه مالکیت آن تغییر کرد و به شرکت هواپیمایی وارش واگذار شد برنامه‌ریزی مدونی از سوی مالک باشگاه آقای رضا حدادیان انجام شد، اظهار کرد: در وهله اول پرداختی بازیکنان که در نیم‌فصل اول شرایط مناسبی نداشت را به میزان ۵۰ درصد رساندیم، در نیم‌فصل اول تیم نساجی به‌دلیل بدهی‌های گذشته کارت چند بازیکن صادر نشده بود که ظرف ۲۰ روز، ۸۰ درصد از بدهی‌های گذشته و مشخص‌شده را تسویه کردیم و توانستیم کارت بازیکنان‌مان را صادر کنیم.

وی با بیان اینکه اردوی خوبی را تیم نساجی در بندرعباس پشت‌سر گذاشت، افزود: همان‌طور که شاهد بودید بسیاری از تیم‌ها نتوانستند اردو برگزار کنند ضمن اینکه دو بازی تدارکاتی در تهران با گلگهر سیرجان و در اصفهان با سپاهان انجام دادیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با عنوان اینکه بیشتر بازیکنانی که مدنظر سرمربی بودند را در نقل‌وانتقالات زمستانی جذب کردیم، تصریح کرد: جذب بازیکن در نیم‌فصل بسیار مشکل است، بازیکنان قرارداد دارند و باشگاه‌ها هم به بازیکنان خوب‌شان رضایتنامه نمی‌دهند اما ما توانستیم بازیکنان باکیفیتی را جذب کنیم.

امیری با اشاره به اینکه امیدواریم تیم نساجی در نیم‌فصل دوم بتواند از اعتبار فوتبال شمال کشور دفاع کند، ادامه داد: شرایط زیرساخت برای انتقال تمرینات تیم نساجی از تهران به مازندران مهیا نیست، قرار شده زیرساخت‌ها آماده شود، حدادیان همچنین نظرش این است تا چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی، تبدیل به چمنی طبیعی شود، ما هم نظرمان این است تیم باید برود در دل مردم، چون این تیم متعلق به مردم مازندران است، بدون شک یکی از برنامه‌های اصلی ما برای سال آینده این است که تمرینات ما در مازندران برگزار شود.

وی درخصوص شکایت باشگاه نساجی از حسن جعفری و میلاد سرلک یادآور شد: شکایت ما کماکان پابرجاست و روز یکشنبه هفته آینده کمیته تعیین وضعیت برای رسیدگی این موضوع وقت تعیین کرده است، اسناد، مدارک و وکلای خبره ما آماده هستند و هر چیزی که قانون بگوید ما می‌پذیریم، تمامی مدارک و مستندات را ببینند و قضاوت کنند، طبق تاریخ قرارداد، پول بازیکنان آماده بود اما این دو بازیکن خودشان از گرفتن چک امتناع کردند و آقای نورشرق کاملاً در جریان این موضوع هستند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران بیان کرد: نساجی در دو بخش بدهی مشخص‌شده داشت، هم کمیته تعیین وضعیت و هم کمیته انضباطی که ۸۰ درصد این بدهی‌ها پرداخت شد، برخی بدهکاری مربوط به ۱۵ سال پیش است ولی با کمک حدادیان همه این بدهی‌ها پرداخت شد.

وی در مورد سریال پایتخت و همکاری باشگاه نساجی با این مجموعه سریالی گفت: مسئولان سریال پایتخت قبل از بازی نساجی و پرسپولیس به ما مراجعه کردند و درخواست همکاری داشتند که ما هم آنچه که در توان داشتیم به آنها کمک کردیم و آنها هم قول دادند همه‌جوره شان و مرتبت باشگاه نساجی حفظ شود که امیدواریم مردم مازندران راضی باشند.

اسدی رسماً به‌عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی معرفی شد

رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی بعد از معرفی علی امیری بعنوان مدیرعامل، علیرضا اسدی را نیز رسماً به‌عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی معرفی کرد تا نساجی بعد از مدت ها از بلاتکلیفی خارج شود.

حالا باید منتظر نساجی متحول شده در نیم فصل دوم بود و دید که نساجی چه تغییری نسبت به نیم فصل نخست خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7lkl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معرفی مدیرعامل جدید نساجی به بازیکنان