تاریخ انتشار: 1398/11/04 23:59
کد خبر: 73481

اینتر و تاتنهام برسر انتقال اریکسن به توافق نهایی رسیدند

دو باشگاه اینتر و تاتنهام سرانجام برسر انتقال هافبک دانمارکی اسپرز به توافق نهایی دست یافتند.
اینتر و تاتنهام برسر انتقال اریکسن به توافق نهایی رسیدند

 ماجرای انتقال کریستین اریکسن به جمع سیاه و لاجوردی پوشان شهر میلان در آستانه عملی شدن است. فابریتزیو رومانو، خبرنگار شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» خبر داد مدیران باشگاه اینتر برای به خدمت گرفتن این هافبک دانمارکی از تاننهام، با مسئولان این باشگاه انگلیسی به توافق رسیده‌اند.

بر اساس ادعای این خبرنگار ایتالیایی نمایندگان باشگاه تاتنهام امروز (جمعه) با اعضای هیئت مدیره باشگاه اینتر در شهر میلان دیدار داشته‌اند و برای عملی کردن انتقال این هافبک بازیساز به توافق کامل دست یافته‌اند. طبق این گزارش اریکسن 27 ساله تا چند روز آینده برای عقد قرارداد با اینتر وارد ایتالیا خواهد شد.

پیش از این نشریه انگلیسی «سان» گزارش داده بود دو باشگاه تاتنهام و اینتر برای انتقال کریستین اریکسن به اینتر در ازای 17 میلیون پوند (20 میلیون یورو) به توافق رسیده‌اند و این هافبک دانمارکی در آستانه انتقال به سن‌سیرو است.

قرارداد اریکسن 27 ساله در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و این آخرین فرصت باشگاه تاتنهام به منظور سود بردن از انتقال این بازیکن است، در غیر اینصورت او می‌تواند در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد از اسپرز جدا شود.

اریکسن که پیش از این مورد توجه سه باشگاه رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد هم قرار داشت، این فصل در 28 بازی که برای اسپرز به میدان رفته و 3 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل هم داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9wx5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ادعای نشریه مارکا درباره بازیکن رئال مادرید