تاریخ انتشار: 1398/11/05 00:37
لیگ قهرمانان آسیا؛
کد خبر: 73477

شهر خودرو ایران-الرفاع بحرین؛ نخستین حضور مشهدی در آسیا

شهرخودرو و نماینده بحرین در دیداری حساس و تعیین کننده رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.
شهر خودرو ایران-الرفاع بحرین؛ نخستین حضور مشهدی در آسیا

در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، شهرخودرو در نخستین حضور آسیایی خود به مصاف الرفاع بحرین خواهد رفت.

در دور گذشته، الرفاع بحرین برابر چنای سیتی هند با نتیجه 1 بر 0 پیروز شد تا رقیب نماینده کشورمان شود. روی کاغذ به نظر می رسد شهرخودرو کار دشواری نداشته باشد، اما با بررسی شرایط اخیر این تیم، ضروری است شاگردان سرآسیایی با نهایت تمرکز پای به این رقابت بگذارند.

شهرخودرو یحیی گل محمدی را از دست داده و سرآسیایی دومین تجربه سرمربیگری خود را در این تیم مشهدی تجربه خواهد کرد. از سوی دیگر ماجراهای میزبانی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، سبب شده شهرخودرو نتواند آن طور که باید و شاید خود را آماده این نبرد حساس کند.

یکی دیگر از چالش های تیم مشهدی، غیبت بازیکنان تازه وارد این تیم است؛ محمد قاضی، اسلاووف، محمدرضا خلعتبری و علی طاهران قادر به همراهی شهرخودرو در این نبرد آسیایی نیستند تا کادرفنی کار سختی برای رفع این خلأ در فاز هجومی داشته باشد.

الرفاع نیز در فصل گذشته موفق شد در لیگ بحرین عنوان قهرمانی را به دست آورد اما در فصل جاری، حال و روز خوشی ندارد و این تیم از 5 بازی تنها 6 امتیاز کسب کرده است. در هر صورت باید دید نماینده کشورمان در جدال با تیم بحرینی چه نتیجه ای خواهد گرفت.

برنده جدال شهرخودرو و الرفاع بحرین در دور بعدی باید به مصاف السیلیه قطر رود. گفتنی است السیلیه، کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش ایران را در اختیار دارد.

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا

شهرخودرو ایران – الرفاع بحرین

امارات | ورزشگاه اختصاصی باشگاه الشارجه

شنبه 5 بهمن 1398

ساعت: 17:50


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avwgg

آخرین اخبار