تاریخ انتشار: 1398/11/06 11:14
کد خبر: 73330

شانس بالای الریان برای پیروزی مقابل استقلال

روزنامه الشرق قطر به بررسی نبرد حساس تیم الریان برابر حریف ایرانی در مرحله پایانی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.
شانس بالای الریان برای پیروزی مقابل استقلال

روزنامه الشرق قطر در نسخه چاپی امروز خود (یکشنبه) در گزارشی با عنوان «امیدواری الریان برابر استقلال» نوشت: تیم الریان وارد آزمون جدید روز سه‌شنبه برابر تیم استقلال جهت کسب صلاحیت حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می‌شود. حریف ایرانی شب گذشته در امارات از سد الکویت گذشت و الریان با توجه به تک بازی بودن مرحله پلی‌آف فقط نیازمند یک پیروزی جهت صعود است. الریان با وجود قدرت تیم استقلال در بازی روز سه‌شنبه در ورزشگاه جاسم بن حمد باشگاه السد از شانس بیشتری برای رسیدن به پیروزی به خاطر میزبانی برخوردار است. الریان با توجه به تجارب آسیایی‌اش می‌تواند با عبور از سد استقلال می‌تواند امیدوار به ارائه بهترین بازی‌ها در لیگ قهرمانان باشد.

این رسانه قطری سپس با اشاره به شکست اخیر تیم الریان برابر تیم الغرافه در لیگ ستارگان می‌نویسد: نخستین شکست فصل الریان تاثیری روی روحیه بازیکنان این تیم جهت رویارویی آسیایی با استقلال نخواهد داشت، زیرا در رقابت‌ دیگری شرکت می‌کند که متمایز از لیگ ستارگان است.

تیم‌های الریان و استقلال ساعت 18:45 روز سه‌شنبه هفته جاری به وقت تهران در ورزشگاه جاسم بن حمد باشگاه السد به مصاف هم می‌روند. برنده این بازی در گروه A لیگ قهرمانان آسیا قرار خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmnn9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش زنده؛ استقلال 2- الریان 0

گزارش زنده؛ استقلال 1- الریان 0
شروع طوفانی استقلال

گزارش زنده؛ استقلال 1- الریان 0
هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا