تاریخ انتشار: 1398/11/07 21:35
کد خبر: 73090

استقلال- الریان؛ آبی پوشان ایران به دنبال پیروزی در ایستگاه آخر پلی اف

دیدار تیم های استقلال تهران و الریان قطر فردا سه شنبه در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود.
استقلال- الریان؛ آبی پوشان ایران به دنبال پیروزی در ایستگاه آخر پلی اف

دیدار تیم های استقلال و الریان قطر فردا (سه شنبه) در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود تا برنده این بازی بتواند به مرحله گروهی این رقابت های راه یابد.

استقلال برای حضور در این بازی توانست در یک بازی تماشایی الکویت را با 3 گل شکست دهد و راهی پلی آف دوم و بازی مقابل الریان قطر شود.

استقلالی ها در حالی به مصاف الریان قطر خواهند رفت که هنوز وضعیت فرشید اسماعیلی مشخص نیست و اعضای کادر فنی آبی‌پوشان نیز خبر رسمی درباره آخرین شرایط این بازیکن اعلام نکرده‌اند.

الریان تلاش می‌کند برای دهمین بار به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، اما آنها هیچ‌وقت نتوانسته‌اند از مرحله گروهی صعود کنند.

آخرین رویارویی استقلال و الریان به مرحله گروهی در سال 2018 باز می‌گردد که دیدار رفت دو تیم در قطر با تساوی دو بر دو به پایان رسید و استقلال در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر این تیم قطری را شکست داد تا الریان حذف شود و استقلال به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

امیدهای فرهاد مجیدی بیش از هر بازیکن دیگری به ساق های دیاباته و شم بالای گلزنی این مهاجم سیه چرده است، ستاره ای که این روزها برای آبی پوشان حکم منجی را دارد که یک تنه می تواند هر تیمی را به ساحل آرامش برساند و باید و دید و به انتظار نشست که ایا این بازیکن می تواند عصای دست مجیدی در این بازی هم باشد یا نه.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2roz9w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اتفاق عجیب برای قطری ها پیش از پلی آف