تاریخ انتشار: 1398/11/08 16:21
کد خبر: 72999

الریان با زوج 75 ساله به مصاف استقلال می رود

مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا با اضافه شدن نام یوهان بولی به الریان، به دو بازیکن کهنه کار این تیم فرصت می دهد که در ترکیب اصلی قرار بگیرند.
الریان با زوج 75 ساله به مصاف استقلال می رود

الریان  در خط حمله با ستارگانی مثل یاسین براهیمی یکی از بهترین تیم های لیگ قطر است و برای اینکه در لیگ قهرمانان آسیا، بیشتر تقویت شود یوهان بولی را به خدمت گرفته اما AFC مجوز حضور این مهاجم ساحل عاجی را نداد تا دو بازیکن قدیمی الریان که روی هم 75 سال سن دارند، بیشتر از گذشته به ترکیب اصلی نزدیک شوند!

سباستین سوریا و رودریگو تاباتا، دو بازیکن مشهور الریان هستند که بارها با تیم های ملی و باشگاهی، روبروی تیم های ایرانی قرار گرفته اند.

سباستین سوریا، 36 ساله اصالتاً اهل اروگوئه است ولی سال هاست ملیت قطری را انتخاب کرده است. سوریا در این فصل، کمتر در ترکیب اصلی قرار گرفته و بیشتر به عنوان بازیکن ذخیره مورد استفاده قرار می گیرد. اما رودریگو تاباتا در 39 سالگی هنوز یکی از مهره های کلیدی الریان در بخش تهاجمی است. این دورگه برزیلی-ژاپنی در بازی با الغرافه، همراه با براهیمی و بولی، مثلث خط حمله الریان را تشکیل داده بودند. البته سن و سال بالای تاباتا، باعث می شود که او در نیمه دوم یکی از تعویض های الریان باشد.

در مجموع تاباتا نسبت به سوریا بخت بیشتری برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارد اما هیچ بعید نیست هردو آن ها امروز از ابتدا روبروی استقلال قرار بگیرند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48j59n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



الریان-استقلال؛قصه روز سه شنبه فرق دارد!