//
کدخبر: ۲۴۰۴۰۵ //

آگیره: تقابل با الدحیل فرصتی برای آشتی با هواداران‌مان پس از باخت مقابل استقلال است

سرمربی اروگوئه‌ای تیم فوتبال الریان از تأثیر شکست مقابل استقلال ایران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا سخن گفت.

آگیره: تقابل با الدحیل فرصتی برای آشتی با هواداران‌مان پس از باخت مقابل استقلال است
به گزارش فرتاک نیوز،

دیه‌گو آگیره که شاگردانش پس از شکست سنگین 5 بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) مقابل استقلال تهران از رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازماندند، ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در کنفرانس خبری پیش از دیدار شنبه شب شاگردانش مقابل الدحیل در هفته چهاردهم لیگ ستارگان قطر گفت: بازی با الدحیل بسیار مهم و البته دشوار است. اگر ما می‌خواهیم به عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها برسیم، باید تلاش کنیم. این بازی فرصتی برای آشتی با هواداران‌مان پس از باخت مقابل استقلال ایران است.

وی افزود: به چالش کشیده شدن در بازی‌های اخیر ما را به سمت پیشرفت سوق می‌دهد، این در حالی است که ما در حال گذر از یک دوره نزولی هستیم، اما این همان تیمی است که از سه هفته پیش برای قهرمانی رقابت می‌کند. این دوره همه در نهایت با همه سختی‌هایش می‌گذرد. به نظرم راه‌حل هم این است که با بازگشت به سطح مدنظرمان برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کنیم.

سرمربی اروگوئه‌ای الریان در پایان در خصوص تأثیر شکست سنگین مقابل استقلال روی تیمش خاطرنشان کرد: پس از باخت به استقلال حس بدی داشتیم اما همین حس باعث می‌شود تا بازیکنان ما قدرتمندتر بازگردند. ما باید به توانایی‌های خود باور داشته باشیم و به سطح عادی‌مان بازگردیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۰۴۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان