تاریخ انتشار: 1398/11/10 00:27
کد خبر: 72820

شاهکار استقلال و شهرخودرو با دستانی خالی

شاهکار استقلال و شهرخودرو ایران، نشان داد با دست خالی از امکانات سخت افزاری و لجستیکی می شود کاری کرد کارستان.
شاهکار استقلال و شهرخودرو با دستانی خالی

استقلال با کوهی از مشکلات مدیریتی و بدون داشتن یک زمین تمرین مناسب و در یک بلاتکلیفی کامل که نتیجه تصمیم شوک آور afc بود به زمین کشور ثالث رفت و در امارات مقابل الکویت حاضر شد، آبی ها در پایان راه پلی آف به مصاف الریان قطر یکی از کامل ترین تیم های لیگ ستارگان قطر رفت و در پایان این دو بازی با ۸ گل زده و بدون گل خورده به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

شهر خودرو مشهد در تنهایی مطلق و بدون حمایت دولتی ها، با توجه به اولین حضورش در آسیا عملکرد بی نظیری داشته و با حضور در مرحله گروهی ACL ایران را صاحب سهمیه کامل در غرب آسیا کرد.

نمایش عالی استقلال نتیجه آنالیز دقیق از الکویت و الریان بود، فرهاد آبی ها با کمک از دستیارش میلیسیج لکیچ صرب و با انتخاب بهترین ترکیب و در ادامه استراتژی که استراماچونی برای استقلال در نظر گرفته بود و با تسلط و بدور از احساسات کاذب غرور ملی را به فوتبال باشگاهی ایران برگرداند.

آبی ها در کنار شهرخودرو بار دیگر به afc ثابت کردند فوتبال باشگاهی ایران لیاقتش داشتن سهمیه کامل در مرحله گروهی است، فوتبال ایران قطعا در بحث مدیریت کلان و زیر ساخت ها و موارد سخت افزاری در پایین ترین سطح ممکن در آسیا و حتی جهان قرار دارد، اما لیگ ایران بدلیل حضور بهترین استعداد های آسیا یکی از پویاترین و جذابترین لیگ باشگاهی آسیاست و در کنار استقبال هواداران بیشمارش نسبت به تیم های عربی خلیج فارس که همیشه از نظر داشتن هوادار در فقر مطلق به سر می برند داشتن سهمیه کامل کمترین حق باشگاه های ایرانی است.

پرسپولیس، سپاهان،استقلال و شهرخودرو با تمام ناامیدی هایی که در فوتبال ایران وجود دارد همچنان امید هوادارانشان هستند و آنها دِل به حماسه سازی و معجزه های فوتبالی دارند تا برای لحظه های مقطعی  مشکلات را فراموش کنند و با موفقیت های تیم  هایشان شادی کنند.

حضور در ویترین آسیا موجب رشد و اعتلای فوتبال ملی و باشگاهی ایران می شود و در کنار این حضور کسب نتایج روحیه بخش موجی از شادی و حس غرور ملی را بدنبال خود خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wl8md

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ قهرمانان آسیا| اعلام برنامه دیدارهای استقلال و شهرخودرو