تاریخ انتشار: 1398/11/10 11:56
کد خبر: 72782

خروج کامل نام لژیونر ایرانی از فهرست فروش

نویسنده مشهور انگلیسی با اشاره به دو بار گلزنی ستاره ایرانی در بازی های دشوار یک ماه گذشته لیگ جزیره از خروج کامل نام این بازیکن از فهرست فروش خبر داد.
خروج کامل نام لژیونر ایرانی از فهرست فروش

در همان روزهای ابتدایی باز شدن پنجره زمستانی فوتبال اروپا شایعات و گمانه زنی های فراوانی در خصوص انتقال علیرضا جهانبخش از برایتون به گوش می رسید اما درخشش غیرمنتظره ستاره 17 میلیون پوندی آن هم در بازی های مهم ابتدای سال نو میلادی تمام معادلات را به هم ریخت.

در شرایطی که تنها یکی دو روز به بسته شدن پنجره زمستانی فرصت باقی است مک کارتی نویسنده مشهور انگلیسی در تحلیل های خود از وضعیت باشگاه های حاضر در لیگ برتر جزیره مدعی شد دو بار گلزنی جهانبخش مقابل بورنموث همین طور گل استثنایی مقابل چلسی او را از فروش نجات داد تا گراهام پوتر بار دیگر برای اعتماد به آقای گل سابق هلند ترغیب شود.

این نویسنده مدعی شد با حفظ جهانبخش تلاش های پوتر برای جذب یک مهاجم گلزن از جمله اولیویه ژیرو فرانسوی از باشگاه چلسی برای ترمیم ساختار گلزنی ادامه دارد گرچه بعید به نظر می رسد او به موفقیتی در این راه برسد تا برایتون تنها به همان خرید گمنام از بوکاجونیورز یعنی آلکسیس مک آلیستر 21 ساله دلخوش باشد که بعید است مهره ای مهم در راه بقا در لیگ جزیره باشد آن هم بدون تجربه بازی در اروپا.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jdp6z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شباهت جهانبخش با مهدوی‌کیا