تاریخ انتشار: 1398/11/10 12:47
کد خبر: 72775

صدرنشین بلژیک خوشحال از غیبت خرید ناکام

با از دست دادن بهترین فرصت گلزنی برابر صدرنشین ژوپیرلیگ، ستاره ایرانی نتوانست جای خالی بهترین گلزن شالروا را پر کند.
 صدرنشین بلژیک خوشحال از غیبت خرید ناکام

تساوی بدون گل تیم های شارلروا و بروژ بیشتر از همه سایر صدرنشینان ژوپیرلیگ را خوشحال کرد آن هم در شرایطی که با از دست رفتن امتیازات این بازی فاصله زبراها با جایگاه دوم به چهار امتیاز افزایش پیدا کرد.

کریم بالحسین و شاگردانش در حالی به مصاف بروژ صدرنشین رفتند که اتفاقات بازی قبلی برابر میشلن و بحران مه که منجر به متوقف شدن بازی شد همچنان دامنگیر آنها شده بود. علاوه بر این گنجاندن بندی در قرارداد قرضی کاوه رضایی مبنی بر این که او نمی تواند مقابل تیم سابقش یعنی بروژ برای شارلروا بازی کند هم مزید برعلت شد تا میزبان در مقابل صدرنشین رقابت ها بهترین گلزن خود را نداشته باشد.

این اتفاق باعث شد تا رسانه های بلژیک امروز در گزارش های خود از حواشی بازی شارلروا با بروژ به غیبت کاوه اشاره و مدعی شوند علی قلی زاده در غیاب زوج ایرانی خود نتوانست زمینه برتری تیمش را فراهم کند. اشاره این رسانه ها به دقیقه 44 بازی برمی گردد که وینگر چپ پا و تکنیکی ایران نتوانست بهترین موقعیت گلزنی شارلروا به تور بچسباند، موقعیتی که اگر کاوه حضور داشت قطعا می توانست به گل تبدیل شود.

این تصویر همان صحنه فوق العاده ای را نشان می دهد که قلی زاده در دقیقه 44 می توانست با چسباندن توپ به تور دروازه بروژ، به قهرمان جدید طرفداران شارلروا تبدیل شود. اما با از دست دادن این موقعیت بیشتر جای خالی کاوه را به رخ کشید.

به نوشته سایت lesoir بلژیک، بروژی ها خوش شانس بودند که گنجاندن بندی در خصوص غیبت کاوه (خرید نافرجام دو فصل قبل) در مصاف رو در رو به دادشان رسید چون اگر کاوه به میدان می رفت با انگیزه های دو چندان قطعا می توانست دردسرهای زیادی برای بروژ و سرمربی اش ایجاد کند. رضایی این بازی را از روی سکوهای ورزشگاه و کنار مهدی بیات مالک و سایر مدیران باشگاه شارلروا تماشا کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48j5ra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توقف شارلوا با قلی زاده