تاریخ انتشار: 1398/11/12 00:01
کد خبر: 72619

مدیر عامل داماش گیلان: امیدوار به حل مشکل و سفر به کرمان هستیم

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان از پیگیری حل مشکل این باشگاه جهت سفر به کرمان خبر داد و گفت: بازیکنان داماش حق دارند اما امیدواریم به کرمان سفر کنیم.
مدیر عامل داماش گیلان: امیدوار به حل مشکل و سفر به کرمان هستیم

مهندس محمد مهدی الطافی در گفتگو با وبسایت رسمی داماش گیلان با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از بازگشت از سیرجان بازیکنان داماش اعلام کردند که تا بخشی از مطالبات معوقه خود را دریافت نکنند حاضر به سفر به کرمان و بازی با مس نخواهند بود. در مورد عدم دریافت حق و حقوق کاملا حق با بازیکنان است. آنها تا اینجای کار فقط پنج درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده اند. بی شک آنها نیز مشکلات و دغدغه های مختلف زندگی خود را دارند  و در این شرایط بد اقتصادی سختی ها و مشکلات مالی را به جان خریده و پای کار مانده اند. اما باشگاه نیز به دلیل مشکلات شدید مالی در حال حاضر توان مالی پرداخت به بازیکنان را ندارد. ما پیش از این هم به بازیکنان اعلام کرده بودیم که در تلاش برای تامین حقوق آنها هستیم و هر زمانی که پول فراهم شود به آنها پرداخت خواهیم کرد که متاسفانه تا کنون چنین نشده است. البته هر مبلغی هم که تا امروز به دستمان رسیده در قالب پاداش ها پرداخت کرده ایم.

وی ادامه داد: برای باشگاه داماش رعایت اصول جوانمردی و ارایه فوتبال پاک در سرلوحه قرار دارد و هرگز به دنبال عدول از اصول خود نیستیم اما واقعا با مشکلات کمرشکن مالی و محدودیت منابع مواجه ایم. با تلاش هایی که انجام دادیم هزینه سفر و اقامت در کرمان تامین شده و بلیط سفر و هتل اقامت در کرمان را هم رزو کرده ایم. در این شرایط اقتصادی کشور که هزینه ها چند برابر هم شده این مبالغ نیز هزینه کمر شکنی است و باشگاه با چنگ و دندان آن را جور کرده ولی متاسفانه در مورد حقوق بازیکنان باشگاه از توان مالی برخوردار نیست.

مدیر عامل داماش گیلان همچنین در مورد پرداخت به بازیکنان گفت: با این وجود در صحبتی که با بازیکنان داشتیم به آنها اعلام کردیم که با قرض کردن  پول بتوانیم پنج درصد دیگر از قرارداد آنها را پرداخت کنیم که مورد موافقت بازیکنان قرار نگرفته است. البته کماکان در تلاشیم و امیدواریم که بازیکنان راضی به سفر شوند. حتی برنامه ریزی سفر را هم انجام داده ایم. برنامه ما این است که فردا ساعت ده صبح با اتوبوس به تهران برویم و با پرواز ساعت ۶:۳۰ از فرودگاه مهرآباد عازم کرمان شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vd75p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکل بزرگ پرسپولیس برای جذب بازیکن در نیم فصل