//
کدخبر: ۲۴۰۹۵۱ //

پاسخ قلعه‌نویی به طعنه‎ های نکونام

سرمربی تیم فوتبال سپاهان به صحبت‌های جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی سپاهان- فولاد واکنش نشان داد.

پاسخ قلعه‌نویی به طعنه‎ های نکونام
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر قلعه‌نویی ، سرمربی تیم فوتبال سپاهان، در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر فولاد بیان کرد:‌

    خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با یک بازی خوب و منطقی و بسیار عالی سه امتیاز را بگیریم. هر چند لیاقت داشتیم با گل‌های بیشتری ببریم و گلی هم که خوردیم یک موقعیت ۳۰ درصد هم نبود. در مجموع از بازیکنانم تشکر می‌کنم. در بازی قبل هم فوتبال خوبی بازی کردیم ولی بدشانس بودیم که توپ‌هایمان گل نشد. امروز زود به گل رسیدیم و می‌توانستیم باز هم گلزنی کنیم. در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم، تیم را هجومی کردیم و گل‌های زیبایی هم زدیم. خوشحالم که هر کسی فوتبال سپاهان را می‌بیند لذت می‌برد.

او درباره صحبت‌های نکونام اظهار کرد:‌

    این نظر نکونام است.

قلعه‌نویی همچنین درباره بخش دیگری از حرف‌های نکونام که گفت “باعث افتخار من است که اگر بتوانم با کی‌روش مقایسه شوم. بهتر از این است که با افراد دیگر مقایسه شوم و آشپز به کنار زمین بیاید و فوتبال بازی کند” هم بیان کرد:

    آشپر کیست؟ نمی‌دانم، من کارتون نمی‌بینم. چرا از خودشان نپرسیدید؟ ما فعلا باید به خاطر این برد خوشحالی کنیم و فیلم بازی را ببینیم تا متوجه نقاط ضعف و قوت‌مان شویم.

امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان و اسطوره استقلال درباره داوری هم توضیح داد:

    هیچ اتفاقی نیفتاد که روی نتیجه تاثیرگذار باشد. در بازی‌ای هم که باختم از داوری تشکر کردم. بازی قبلی هم که مساوی کردم باز هم از داوری تشکر کردم. داوران جوان ما با وجود مشکلاتی که دارند شاید از فوتبال ما بالاتر باشند.

قلعه‌نویی درباره عملکرد سروش رفیعی هم گفت:

    او خیلی خوب بود. او بازیکنی است که قبلا هم با من کار کرده است و شاخصه‌های خوبی دارد. رفیعی فکر و تکنیک خوبی دارد و به هر تیمی که می‌رفت تاثیرگذار می‌شد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان درباره حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا هم اظهار کرد:‌

    ما تا آخر اسفند ماه برنامه‌ریزی کرده‌ایم. حتی برای بازی پلی‌آف حریفمان، آقای الهویی را برای آنالیز فرستادیم. یک بار دیگر به استقلال و شهر خودرو برای صعود به مرحله گروهی تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله سپاهان و پرسپولیس و دو نماینده دیگر چهار تیم شایسته باشیم و از فوتبال ایران دفاع کنیم. با همه مشکلاتی که ایجاد شد دیدید که نماینده‌های ایران با شایستگی و اقتدار صعود کردند. سپاهان هم تیم با تجربه‌ایست ولی ما در نیم فصل در مجموع یک یار گرفتیم. تیم ما خیلی خوب است و فوتبال خوبی بازی می‌کنیم ولی معمولا در لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان ایران با انگیزه بیشتر و کیفیت بهتری بازی می‌کنند. آن‌جا شرایط مسابقات و کیفیت زمین‌ها طور دیگری است. ابزار و امکانات تیم‌های آسیایی با ما قابل مقایسه نیست.

قلعه‌نویی در پایان و به این پرسش که آیا ممکن است در این هفته اتفاقاتی در رابطه با حضورش در تیم ملی بیفتد پاسخی نداد و نشست خبری را ترک کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۰۹۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان