تاریخ انتشار: 1398/11/12 13:02
کد خبر: 72568

باشگاه سپاهان مخالف ۱۰۰ درصد حضور قلعه‌نویی در تیم ملی

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان بار دیگر به صراحت اعلام کرد که این باشگاه مخالف ۱۰۰ درصد حضور قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال ایران است.
باشگاه سپاهان مخالف ۱۰۰ درصد حضور قلعه‌نویی در تیم ملی

مسعود تابش در خصوص برتری ۲ بر یک تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل فولاد خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی بدی نبود. تیم ما هم چند مصدوم داشت. در خط دفاعی گولسیانی و مهدی‌زاده را در اختیار نداشتیم، اما در کل تیم ما خوب بازی کرد. سپاهان در این بازی موقعیت‌های بیشتری هم داشت، اما در نهایت ۲ گل زدیم و ۳ امتیاز را گرفتیم. از طرفی فولاد هم تیم باکیفیتی بود و نشان داد می‌تواند یقه خیلی از تیم‌ها را بگیرد.

وی در مورد صحبت‌های جواد نکونام علیه امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از بازی، گفت: نکونام سرمربی فولاد است و در نشست خبری صحبت‌هایی انجام داده، اما من اظهارنظری درباره صحبت‌های وی نمی‌کنم. کار من چیز دیگری است و نمی‌خواهم تنش را بیشتر کنم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره آخرین وضعیت حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال ایران، تصریح کرد: دیگر خسته شده‌ام آنقدر که در مورد این موضوع صحبت کردم. باشگاه سپاهان با جدایی سرمربی این تیم مخالفت است و قلعه‌نویی هم در نشست خبری قبل از بازی با فولاد اعلام کرد که اولویت اول، دوم و سوم او سپاهان است. قلعه‌نویی همچنین گفت که تصمیم برای حضور یا عدم حضورش در تیم ملی با مدیران است. البته او نگفت منظورش کدام مدیران بوده است. اگر منظورش مدیران باشگاه و هیئت مدیره است که ما مخالف ۱۰۰ درصد جدایی وی از سپاهان هستیم.

تابش ادامه داد: صراحتا این مورد را بار‌ها اعلام کردیم و طبیعی هم هست که چنین نظری داشته باشیم. تیم ما در جام حذفی و لیگ برتر مدعی قهرمانی است و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم از یکی، دو هفته دیگر آغاز می‌شود. ما هم باید در آسیا به عنوان نماینده ایران و یک تیم ملی حضور پیدا کنیم. مگر ممکن است با چنین شرایطی راضی به جدایی قلعه‌نویی شویم. ضمن اینکه هم قلعه‌نویی و هم باشگاه سپاهان از همکاری با یکدیگر راضی هستند. مگر خدایی نکرده حواس‌پرتی داریم که قلعه‌نویی را از دست دهیم؟!

وی گفت: تیم ما در شرایط سختی است و هر ۴ روز یکبار هم باید بازی برگزار کنیم. حالا اگر منظور قلعه‌نویی از تصمیم‌گیری مدیران، باشگاه سپاهان نبوده آن دیگر به ما ارتباطی ندارد. قلعه‌نویی با سپاهان قرارداد دارد. هم ما و هم قلعه‌نویی از همکاری با هم راضی هستیم. او هم اعلام کرده اولویتش سپاهان است و می‌تواند یک «نه» ساده به فدراسیون فوتبال بگوید.

درباره اینکه گفته می‌شود در صورت جدایی قلعه‌نویی از سپاهان، علی دایی جایگزین وی در این تیم می‌شود، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه به جایگزین قلعه‌نویی حتی فکر هم نکردیم. او با ما قرارداد دارد و مخالفت جدایی‌اش هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wller

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه ای سرنوشت ساز برای جابجایی بزرگ و خبرساز!