//
کدخبر: ۲۴۱۱۹۵ //

توخل در واکنش به اعتراض ام‌باپه: این فوتبال است نه تنیس!

سرمربی پاری سن ژرمن به اعتراض مهاجم جوان تیمش واکنش نشان داد و اعتراف کرد که از او ناراحت است.

توخل در واکنش به اعتراض ام‌باپه: این فوتبال است نه تنیس!
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از کانال پلاس، پاری سن ژرمن در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ فرانسه توانست با 5 گل مون پلیه را هم کوبد. در نیمه دوم وقتی توماس توخل تصمیم به تعویض ام‌باپه گرفت این بازیکن جوان بار دیگر ناراحتی و اعتراض خود را نشان داد.

توخل در واکنش به این رفتار ام‌باپه گفت: بدون شک این رفتار درستی نیست و نباید زیاد تکرار شود. یک بازیکن باید به تصمیم سرمربی احترام گذارد چرا که ما یک تیم هستیم. ما فوتبال بازی می‌کنیم و نه تنیس. چنین رفتارهای وجهه تیم را بد می‌کند. ام‌باپه بازیکن خوب و باهوشی است و به خوبی می‌داند که تیم ما به چنین حاشیه‌های نیاز دارد. من از ام‌باپه عصبانی نیستم اما ناراحت هستم چرا که آنچه اتفاق افتاد اصلا ضروری نبود.

او ادامه داد: برای ام‌باپه دلیل تصمیم را توضیح دادم و همواره این رفتار را از خود نشان خواهم داد و با بازیکنان راحت هستم.

توخل درباره این سوال که آیا بازیکن جوان تیمش را تنبیه مالی خواهند کرد، گفت: فعلا نمی‌دانم. باید امشب خوب بخوابم و بعد از آن در آرامش تصمیم نهایی را بگیریم. فردا در تمرین درباره این رفتار صحبت و تصمیم نهایی را خواهیم گرفت. فعلا باید استراحت کنم و در آرامش تصمیم خواهیم گرفت.

سرمربی پاری سن ژرمن هم‌چنین درباره جشن تولد نیمار گفت: دو روز بیشتر تا دیدار نانت فرصت نداریم و بهتر است که درباره این موضوعات صحبت نکنیم و تیم را به حاشیه نبریم. من پدر، مدیر برنامه و یا وکیل نیمار نیستم و تنها سرمربی او هستم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۱۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان