//
کدخبر: ۲۴۱۴۴۸ //

تمجید گواردیولا از سرمربی تیم فوتبال تاتنهام

پپ گواردیولا به تمجید از سرمربی تیم فوتبال تاتنهام و رقیب قدیمی خودش پرداخت.

 تمجید گواردیولا از سرمربی تیم فوتبال تاتنهام
به گزارش فرتاک نیوز،

پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل تاتنهام در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به تمجید از ژوزه مورینیو ، سرمربی رقیب پرداخت.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: حال لاپورته خوب است. او کمی احساس خستگی می‌کند. در حال حاضر مصدومی نداریم، اما نمی‌خواهیم ریسک کنیم. امیدوارم لاپورته بتواند مقابل تاتنهام بازی کند، اما اگر اینطور نشود، شاید در جدال با وستهام به میدان برود. سانه با ما تمرین می‌کند. او به خوبی می‌تواند حرکت کند و دیدن اینکه سانه مجددا به تمرینات بازگشته، بسیار خوب است.

او درباره پیشرفت تاتنهام زیر نظر مورینیو اظهار داشت: من یک بازی و نیم از تاتنهام زیر نظر مورینیو تماشا کرده‌ام! همه درباره مورینیو، شخصیت او به عنوان یک سرمربی و البته از اینکه هدایت تیمی را در میانه فصل به عهده می‌گیرید، آگاه هستند. اصلا کار ساده‌ای نیست. همیشه به زمان نیاز دارید، اما در آینده همه چیز را خواهیم فهمید.

او درباره بازگرداندن آدارابیویو افزود: لاپورته بازگشته، فرناندینیو را داریم، جان استونز را داریم و اریک گارسیا هم برای مدتی طولانی با ما کار کرده پس نیازی به بازگرداندن آدرابیو نداریم.

او درباره برنامه سیتی برای رویارویی با تاتنهام تصریح کرد: یک بازی خاص پیش رو داریم و من یک ایده دارم، اما قرار نیست این ایده را با شما در میان بگذارم! من و مورینیو شاید پیر‌تر و باتجربه‌تر شده باشیم. او یک سرمربی با تجربه و بسیار موفق است و نباید به خاطر یک فصل قضاوت شود. می‌دانم با آخرین بازی خود و ایده‌هایی که داریم قضاوت می‌شویم، اما من به عنوان یک حرفه‌ای سعی می‌کنم نه برای یک سال بلکه بعد از گذشت ۱۰-۱۵ سال در مورد همکارانم را قضاوت کنم. هر سرمربی دوره‌های خوب و بدی را دارد. ژوزه حدود ۱۵ یا ۲۰ سال موفق داشته و باید به آن احترام گذاشت، زیرا فکر می‌کنم این سخت‌ترین کار است. معمولا در ورزش، شما بیش از اینکه به پیروزی برسید، شکست می‌خورید. به عنوان مثال مایکل جوردن طی ۱۶ یا ۱۷ سال موفق به کسب ۶ عنوان قهرمانی در NBA شد، اما بیشتر از آنکه ببرد، شکست خورد.

پپ در ادامه افزود: با یا بدون مورینیو، من سعی می‌کردم تا تمام تلاش خودم را به کار بگیرم. البته باید یاد بگیرم مورینیو با تیم‌هایش چه می‌کند، اما بدون او هم من همین کار را می‌کردم، زیرا رقبای دیگری هم وجود داشتند. تنها ژوزه مقابل تیم‌های من مبارزه نمی‌کند. بازیکنان بسیار خوبی هم در این مبارزه سهیم هستند. البته باید به بازی در مقابل سرمربیان بزرگ توجه بیشتری داشت و این کاملا طبیعی است. در آلمان، اسپانیا و ایتالیا سرمربیان بزرگی وجود دارند.

گواردیولا درباره زمان تقریبی بازگشت سانه افزود: سانه به زمان بیشتری نیاز دارد. آیمریک لاپورته هم ۲ یا ۳ هفته قبل از بازی با شفیلد یونایتد تمرین کردن را شروع کرد؛ بنابراین او نیز به زمان احتیاج داشت. اخبار جدیدی درباره سانه ندارم. من دوست دارم تا در این باره به شما چیزی بگویم، اما شما باید از بگیریستین در این باره بپرسید. آخرین چیزی که بین ما و سانه اتفاق افتاد این بود که ما مدت‌ها پیش به او پیشنهاد دادیم و درخواست ما را رد نکرد. پس از آن پیشنهاد ما خبر دیگری نداریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا اخیرا احترام متقابل بیشتری میان پپ و مورینیو بوده، گفت: من از طرف خودم، احترامی باورنکردنی نسبت به کاری که مورینیو برای فوتبال و در دوران حرفه‌ای خودش انجام داده، قائل هستم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۴۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان