تاریخ انتشار: 1398/11/15 00:11
کد خبر: 72209

کریچلی: امیدوارم یک شب عالی داشته باشیم

سرمربی تیم جوانان لیورپول امیدوار است تیمش در بازی تکراری رقابت‌های جام حذفی انگلیس به برتری دست یابد.
کریچلی: امیدوارم یک شب عالی داشته باشیم

نیل کریچلی، سرمربی تیم جوانان لیورپول که پیرو سیاست باشگاهش باید به جای تیم  بزرگسالان،  تیم جوانان باشگاه را به بازی تکراری دور چهارم رقابت‌های جام حذفی انگلیس در خانه مقابل شروزبری بفرستد از حمایت یورگن کلوپ از جوانانش گفت.

او گفت: امیدوارم بازیکنان جوان لیورپول بتوانند از جهات مختلف به مانند بازی با استون ویلا بازی کنند اما امیدواریم تا از این بازی استفاده بیشتری ببرند. از تیم ما به خوبی پشتیبانی خواهد شد و امیدوارم  بتوانیم یک شب عالی را پشت سر بگذاریم. در مقابل بازیکنان با تجربه‌ای  قرار می‌گیریم که می‌دانند چگونه بازی خود را انجام دهند.  علاقه دارم ببینم بازیکنان جوان ما چگونه عمل خواهند کرد.

کریچلی درباره حمایت کلوپ از تیم جوانان افزود: سرمربی با اظهارات خود این موضوع را به طور کامل روشن ساخته است. کلوپ از من، بازیکنان و کارکنان حمایتی باورنکردنی دارد. می‌توانم  هر زمانی که  اینجا هستم با کلوپ صحبت کنم. حتی زمانی که او کنار ما نباشد، حضورش در اینجا و در کنارمان احساس می‌شود. شاید به احتمال  یک درصد طرز تفکر یورگن  این‌گونه  باشد که بازی ما با استون ویلا را تماشا کرده و با خود فکر کرده  این بازیکنان جوان لایق فرصتی دیگر هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g99p5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جام حذفی انگلیس| کامبک شروزبری مقابل لیورپول/دیدار تکراری در آنفیلد برگزار می‌شود